Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Noen som har problemer med tinder token sms? Jeg sletta kontoen min så jeg kunne lage en ny en fordi det var på tide men når jeg taster nummeret mitt får jeg bare opp samme feilmelding…

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med tinder token sms? Jeg sletta kontoen min så jeg kunne lage en ny en fordi det var på tide men når jeg taster nummeret mitt får jeg bare opp samme feilmelding…

 

Ja det skjedde meg også, googlet litt og ser ut som at det er en bug, svaret der var å prøve å legge til et tall etter siste tallet i telefonnummeret, men for meg hjalp det å vente et par dager, og så prøve igjen..

 

Anonymous poster hash: 47f8c...036

Lenke til kommentar

Jeg er nysingle og tenkte å sjekke ut tinder for å få dagene til å gå. brukte en gammel facebookprofil med et tullenavn, og bilder tatt fra litt avstand for å ikke gå "full in", da jeg synes det er litt halvflaut og utleverende å være på tinder og hvertfall hvis eksen finner det ut.

 

Derfor har det jo også blitt relativt få matcher,og de få matchene gir heller ikke lyd fra seg (sender ikke sleezemeldinger ass). Men merker likevel at det sitter langt inne å hive seg helt ut på tinder, får helt noia av å se folk på byn/gaten som jeg har sveipet, og i tillegg finner jeg gamle spøkelser og bekjente der inne.

 

Kanskje det er bedre å bruke Tinder når en er utenbys? Merker at sperrene er lavere da :) Noen som har erfaringer med dette, og hvor lang tid som er vanlig å chatte før en møtes??



Anonymous poster hash: 47f8c...036
Lenke til kommentar

 

Jeg er nysingle og tenkte å sjekke ut tinder for å få dagene til å gå. brukte en gammel facebookprofil med et tullenavn, og bilder tatt fra litt avstand for å ikke gå "full in", da jeg synes det er litt halvflaut og utleverende å være på tinder og hvertfall hvis eksen finner det ut.

 

Derfor har det jo også blitt relativt få matcher,og de få matchene gir heller ikke lyd fra seg (sender ikke sleezemeldinger ass). Men merker likevel at det sitter langt inne å hive seg helt ut på tinder, får helt noia av å se folk på byn/gaten som jeg har sveipet, og i tillegg finner jeg gamle spøkelser og bekjente der inne.

 

Kanskje det er bedre å bruke Tinder når en er utenbys? Merker at sperrene er lavere da :) Noen som har erfaringer med dette, og hvor lang tid som er vanlig å chatte før en møtes??

 

Anonymous poster hash: 47f8c...036

 

Om du er mann så vil jeg nok anbefale deg å bruke et nærbilde og ha veeeldig god tålmodighet siden kvinnfolk er sykt kresne ;)

 

Anonymous poster hash: af100...d66

Lenke til kommentar

Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes.

 

De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg. 

 

Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes.

 

De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg.

 

Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD

Jeg har en teori om at svært mange jenter (ihvertfall mine venninner) bruker tinder mest for å bekreftelse, men så svarer de for å ikke være uhøflige, initiativ tar de bare mot sine aller beste 1-5 matches.

 

Jeg har mye mer draget i virkeligheten, selvom jeg er penere på bilder enn up close i virkeligheten..

 

Det at matcher forsvinner er som regel at de unmatcher deg med en gang, da får du notifikasjonen uten å få se matchen. Litt sånn som på facebook; trykker du add friend men cancler requestet får den likevel notifikasjon med fullt navn :p fant ut det på den morsomme måten da jeg gjorde det på ei jeg stalket opp etter byen, viste seg at hun var interessert i å møtes jaja. Virkeligheten er best :)

Lenke til kommentar

 

Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes.

 

De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg.

 

Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD

Jeg har en teori om at svært mange jenter (ihvertfall mine venninner) bruker tinder mest for å bekreftelse, men så svarer de for å ikke være uhøflige, initiativ tar de bare mot sine aller beste 1-5 matches.

 

Jeg har mye mer draget i virkeligheten, selvom jeg er penere på bilder enn up close i virkeligheten..

 

Det at matcher forsvinner er som regel at de unmatcher deg med en gang, da får du notifikasjonen uten å få se matchen. Litt sånn som på facebook; trykker du add friend men cancler requestet får den likevel notifikasjon med fullt navn :p fant ut det på den morsomme måten da jeg gjorde det på ei jeg stalket opp etter byen, viste seg at hun var interessert i å møtes jaja. Virkeligheten er best :)

 

Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste...

 

Anonymous poster hash: af100...d66

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste...

 

Anonymous poster hash: af100...d66

 

Om noen jenter bruker det til bekreftelse er det hvertfall mye, mye mer utbredt blant gutter å sveipe ja til alt.

Yes, Men Always Swipe Right: The Game Theory Of Tinder 

 

 

Jeg sa ikke at de sveiper ja til alt, det tror jeg få gjør (etter statistikken jeg har lest), men de bruker det likeledes til bekreftelse. Gjør jo for svingende dette selv, har vel et tresifret tall matches jeg finner attraktive, alle over 6/10. Skriver likevel bare til de aller beste. Er selv med på å ødelegge systemet, men irriterer meg ikke nevneverdig. Hvis du er seriøs bruker du noe annet en tinder.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

 

Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste...

 

Anonymous poster hash: af100...d66

 

Om noen jenter bruker det til bekreftelse er det hvertfall mye, mye mer utbredt blant gutter å sveipe ja til alt.

Yes, Men Always Swipe Right: The Game Theory Of Tinder 

 

Hva har det med saken å gjøre? Jeg sveiper ja til alt men det er fordi alle damer i 20 åra ser fine ut

 

Anonymous poster hash: af100...d66

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som opplever at matcher forsvinner? Jeg fikk to meldinger nå i sted, og jeg finner dem ikke noe sted. Jeg har prøvd å logge inn og ut. På tinder sine sider finner jeg bare idiotiske bortforklaringer som at de har blokka meg eller avinstallert tinder, hvilket jeg finner svært usannsynlig.

 

Det stemmer nok at de enten har blokkert deg eller avinstallert appen. Det har skjedd meg også, enda så kjekk jeg er.

Lenke til kommentar

Bruker folk Tinder for å få seg kjærester?

Trodde det hovedsaklig var for dogging.

 

Jeg personlig bruker det mest for å påpeke faktafeil i teksten deres.

Pluss det var en dame som sa at "man må minst ha en 17 cm (bilde av en hane).

 

Når vi fikk match poengtere jeg bare at vagina er 9-17 cm dyp, og at tallet 17 er et oddetall og hun burde ha skrevet 16 eller 18 cm for å få partall.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...