€uropa Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Du må betale hvis du ønsker å like et ubegrenset antall jenter. Men du kan fortsatt like mange før begrensningen er et problem. Jeg prøvde å se hvor mange jeg maksimalt kunne like og det var kanskje 100. Så måtte jeg vente 24 timer før jeg kunne like flere. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Det er som de sier: "Tinder is like a slut-x-ray, it sees the slut in ever girl". Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Oh yes, dette er helt sant folkens. Yep helt sant. Ikke noe sarkasme her, lover. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2015 Rapporter Del Skrevet 4. april 2015 Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger. Det var selvfølgelig alltid planen. Bygg opp brukermassen via et gratis system, så ta betalt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. april 2015 Rapporter Del Skrevet 9. april 2015 Noen som har problemer med tinder token sms? Jeg sletta kontoen min så jeg kunne lage en ny en fordi det var på tide men når jeg taster nummeret mitt får jeg bare opp samme feilmelding… Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2015 Rapporter Del Skrevet 9. april 2015 Noen som har problemer med tinder token sms? Jeg sletta kontoen min så jeg kunne lage en ny en fordi det var på tide men når jeg taster nummeret mitt får jeg bare opp samme feilmelding… Ja det skjedde meg også, googlet litt og ser ut som at det er en bug, svaret der var å prøve å legge til et tall etter siste tallet i telefonnummeret, men for meg hjalp det å vente et par dager, og så prøve igjen.. Anonymous poster hash: 47f8c...036 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2015 Rapporter Del Skrevet 9. april 2015 Jeg er nysingle og tenkte å sjekke ut tinder for å få dagene til å gå. brukte en gammel facebookprofil med et tullenavn, og bilder tatt fra litt avstand for å ikke gå "full in", da jeg synes det er litt halvflaut og utleverende å være på tinder og hvertfall hvis eksen finner det ut. Derfor har det jo også blitt relativt få matcher,og de få matchene gir heller ikke lyd fra seg (sender ikke sleezemeldinger ass). Men merker likevel at det sitter langt inne å hive seg helt ut på tinder, får helt noia av å se folk på byn/gaten som jeg har sveipet, og i tillegg finner jeg gamle spøkelser og bekjente der inne. Kanskje det er bedre å bruke Tinder når en er utenbys? Merker at sperrene er lavere da Noen som har erfaringer med dette, og hvor lang tid som er vanlig å chatte før en møtes?? Anonymous poster hash: 47f8c...036 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. april 2015 Rapporter Del Skrevet 13. april 2015 Noen som opplever at matcher forsvinner? Jeg fikk to meldinger nå i sted, og jeg finner dem ikke noe sted. Jeg har prøvd å logge inn og ut. På tinder sine sider finner jeg bare idiotiske bortforklaringer som at de har blokka meg eller avinstallert tinder, hvilket jeg finner svært usannsynlig. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 De kan ha 'unmatcha'. Skjer ofte om: 1. Noen har brukt Tinder for dem. 2. Ved flittig bruk av alltid høyre-sveip. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Jeg er nysingle og tenkte å sjekke ut tinder for å få dagene til å gå. brukte en gammel facebookprofil med et tullenavn, og bilder tatt fra litt avstand for å ikke gå "full in", da jeg synes det er litt halvflaut og utleverende å være på tinder og hvertfall hvis eksen finner det ut. Derfor har det jo også blitt relativt få matcher,og de få matchene gir heller ikke lyd fra seg (sender ikke sleezemeldinger ass). Men merker likevel at det sitter langt inne å hive seg helt ut på tinder, får helt noia av å se folk på byn/gaten som jeg har sveipet, og i tillegg finner jeg gamle spøkelser og bekjente der inne. Kanskje det er bedre å bruke Tinder når en er utenbys? Merker at sperrene er lavere da Noen som har erfaringer med dette, og hvor lang tid som er vanlig å chatte før en møtes?? Anonymous poster hash: 47f8c...036 Om du er mann så vil jeg nok anbefale deg å bruke et nærbilde og ha veeeldig god tålmodighet siden kvinnfolk er sykt kresne Anonymous poster hash: af100...d66 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes. De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg. Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD Endret 14. april 2015 av Tmz Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes. De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg. Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD Jeg har en teori om at svært mange jenter (ihvertfall mine venninner) bruker tinder mest for å bekreftelse, men så svarer de for å ikke være uhøflige, initiativ tar de bare mot sine aller beste 1-5 matches. Jeg har mye mer draget i virkeligheten, selvom jeg er penere på bilder enn up close i virkeligheten.. Det at matcher forsvinner er som regel at de unmatcher deg med en gang, da får du notifikasjonen uten å få se matchen. Litt sånn som på facebook; trykker du add friend men cancler requestet får den likevel notifikasjon med fullt navn fant ut det på den morsomme måten da jeg gjorde det på ei jeg stalket opp etter byen, viste seg at hun var interessert i å møtes jaja. Virkeligheten er best Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2015 Rapporter Del Skrevet 15. april 2015 Får brukbart med matcher og kommer i prat med mange, men synes veldig ofte samtalene stopper opp fordi jeg orker sjelden å drive hele samtalen alene. Jeg kan fint ta initiativ til å starte en samtale, men jeg føler jeg bærer hele samtalen. Tips? Føler jeg har bedre draget i virkeligheten egentlig, har kanskje brukt litt dårlige bilder, men tenker det er bedre å heller få en positiv overraskelse hvis man skal treffes. De eneste som virkelig tar initiativ er jo burugler på 90kg. Har også merket matches som forsvinner, får notification på en match men så dukker den ikke opp i lista. Sikkert en av mange bugs xD Jeg har en teori om at svært mange jenter (ihvertfall mine venninner) bruker tinder mest for å bekreftelse, men så svarer de for å ikke være uhøflige, initiativ tar de bare mot sine aller beste 1-5 matches. Jeg har mye mer draget i virkeligheten, selvom jeg er penere på bilder enn up close i virkeligheten.. Det at matcher forsvinner er som regel at de unmatcher deg med en gang, da får du notifikasjonen uten å få se matchen. Litt sånn som på facebook; trykker du add friend men cancler requestet får den likevel notifikasjon med fullt navn fant ut det på den morsomme måten da jeg gjorde det på ei jeg stalket opp etter byen, viste seg at hun var interessert i å møtes jaja. Virkeligheten er best Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste... Anonymous poster hash: af100...d66 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 15. april 2015 Rapporter Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste... Anonymous poster hash: af100...d66 Om noen jenter bruker det til bekreftelse er det hvertfall mye, mye mer utbredt blant gutter å sveipe ja til alt. Yes, Men Always Swipe Right: The Game Theory Of Tinder Endret 15. april 2015 av afterall Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. april 2015 Rapporter Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste... Anonymous poster hash: af100...d66 Om noen jenter bruker det til bekreftelse er det hvertfall mye, mye mer utbredt blant gutter å sveipe ja til alt. Yes, Men Always Swipe Right: The Game Theory Of Tinder Jeg sa ikke at de sveiper ja til alt, det tror jeg få gjør (etter statistikken jeg har lest), men de bruker det likeledes til bekreftelse. Gjør jo for svingende dette selv, har vel et tresifret tall matches jeg finner attraktive, alle over 6/10. Skriver likevel bare til de aller beste. Er selv med på å ødelegge systemet, men irriterer meg ikke nevneverdig. Hvis du er seriøs bruker du noe annet en tinder. Endret 15. april 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2015 Rapporter Del Skrevet 15. april 2015 Dette er så sykt irriterendes! de ødelegger for oss andre som faktisk er seriøse og ute etter en kjæreste... Anonymous poster hash: af100...d66 Om noen jenter bruker det til bekreftelse er det hvertfall mye, mye mer utbredt blant gutter å sveipe ja til alt. Yes, Men Always Swipe Right: The Game Theory Of Tinder Hva har det med saken å gjøre? Jeg sveiper ja til alt men det er fordi alle damer i 20 åra ser fine ut Anonymous poster hash: af100...d66 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Noen som har hatt problemer med å laste opp bilder? JEg har googlet i øst og vest men tinder sier fortsatt at den ikke finner noen album. Dette har jeg prøvd : -logge inn/ut -hardstop av appen -reinstall -sørge for at bilder på faceinvader er satt til enten friends eller public Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Noen som opplever at matcher forsvinner? Jeg fikk to meldinger nå i sted, og jeg finner dem ikke noe sted. Jeg har prøvd å logge inn og ut. På tinder sine sider finner jeg bare idiotiske bortforklaringer som at de har blokka meg eller avinstallert tinder, hvilket jeg finner svært usannsynlig. Det stemmer nok at de enten har blokkert deg eller avinstallert appen. Det har skjedd meg også, enda så kjekk jeg er. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2015 Rapporter Del Skrevet 23. april 2015 Er gutt selv og bruker tinder 99% for bekreftelse, siste 1% bruker jeg til å trolle jenter for lolz. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2015 Rapporter Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Bruker folk Tinder for å få seg kjærester? Trodde det hovedsaklig var for dogging. Jeg personlig bruker det mest for å påpeke faktafeil i teksten deres. Pluss det var en dame som sa at "man må minst ha en 17 cm (bilde av en hane). Når vi fikk match poengtere jeg bare at vagina er 9-17 cm dyp, og at tallet 17 er et oddetall og hun burde ha skrevet 16 eller 18 cm for å få partall. Endret 24. april 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå