Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bare meg, eller får man raskere match om man ikke har brukt Tinder på en stund? Virker som om appen stort sett viser profiler som ikke har liket deg dersom du er veldig aktiv en dag, men om man derimot har vært inaktiv en periode er ofte en av de første profilene du får opp "match".

 

I så fall, kanskje en bevisst strategi for å få få tilbake brukere som egentlig har gått lei? :p



Anonymous poster hash: c5da4...7b5
Lenke til kommentar

 

Bare meg, eller får man raskere match om man ikke har brukt Tinder på en stund? Virker som om appen stort sett viser profiler som ikke har liket deg dersom du er veldig aktiv en dag, men om man derimot har vært inaktiv en periode er ofte en av de første profilene du får opp "match".

 

I så fall, kanskje en bevisst strategi for å få få tilbake brukere som egentlig har gått lei? :p

 

Anonymous poster hash: c5da4...7b5

 

Er jo matchen nsom ligger først når du kommer inn på tinder. Så det er ikke så rart.

Lenke til kommentar

Hm er dette trolling eller bare en butthurt rødstrømpe?

 

Ho - Hei, er du interessert i politikk?

Meg - Ikke veldig, men følger jo med

Ho - Hva stemte du da?

Meg - Jeg stemte borgerlig.

Ho - Jasså så du er vel sikkert fra et lite sted og har aldri vært i en storby, også leser du vel heller ikke aviser eller bøker? Du støtter vel Israel og har ingen sympati med folk i Gaza heller? Du burde kanskje lese mer før du stemmer ved neste valg. Det er bevist at flere smarte folk stemmer rødgrønt.

Meg - Jaha..?

 

 

 

 



Anonymous poster hash: acc72...bdd
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Hm er dette trolling eller bare en butthurt rødstrømpe?

 

Ho - Hei, er du interessert i politikk?

Meg - Ikke veldig, men følger jo med

Ho - Hva stemte du da?

Meg - Jeg stemte borgerlig.

Ho - Jasså så du er vel sikkert fra et lite sted og har aldri vært i en storby, også leser du vel heller ikke aviser eller bøker? Du støtter vel Israel og har ingen sympati med folk i Gaza heller? Du burde kanskje lese mer før du stemmer ved neste valg. Det er bevist at flere smarte folk stemmer rødgrønt.

Meg - Jaha..?

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: acc72...bdd

Sier vel kanskje sitt at hun begynte samtalen..

Lenke til kommentar

 

Hm er dette trolling eller bare en butthurt rødstrømpe?

 

Ho - Hei, er du interessert i politikk?

Meg - Ikke veldig, men følger jo med

Ho - Hva stemte du da?

Meg - Jeg stemte borgerlig.

Ho - Jasså så du er vel sikkert fra et lite sted og har aldri vært i en storby, også leser du vel heller ikke aviser eller bøker? Du støtter vel Israel og har ingen sympati med folk i Gaza heller? Du burde kanskje lese mer før du stemmer ved neste valg. Det er bevist at flere smarte folk stemmer rødgrønt.

Meg - Jaha..?

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: acc72...bdd

 

Tipper crazy SU

 

APU er normalt ikke så blåst de er ok.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-182691

Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger.

Kommer jo ikke opp mer en 5 nye hver dag ca..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger.

Kommer jo ikke opp mer en 5 nye hver dag ca..

Lenke til kommentar

Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger.

 

Jeg kan være enig i at begrensningen er unødvendig, men du må jo ha vært ganske kåt du også hvis antallet er et problem. Man skal jo bla seg gjennom en god del jenter før man ikke får like flere.

Lenke til kommentar

 

 

Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger.

Jeg kan være enig i at begrensningen er unødvendig, men du må jo ha vært ganske kåt du også hvis antallet er et problem. Man skal jo bla seg gjennom en god del jenter før man ikke får like flere.

Det dukker ikke opp så veldig mange for meg før jeg blir bedt om å betale. Jeg synes det blir feil måte å gjøre det på. Da synes jeg det faktisk hadde vært bedre å dytte inn noen annonser her og der enn å begynne å begrense noe som alltid har vært gratis.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Oog der ble Tinder avinstallert. Skal jeg stemme på mer enn X antall jenter per dag må jeg nå tydeligvis betale en månedlig avgift. Synd at utviklerne ble for kåte på penger.

Heh må man betale nå? Nei da bare avinstallerer jeg hele greia med :angry: Jeg ga opp appen for lenge siden uansett siden jeg aldri får match og de få gangene jeg fikk så svarte de ikke meg o.O

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...