Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Åssen reagerer dere på meldinger fra folk som er mye yngre enn dere selv? Dingsen står vel sånn på 18 og oppover som standard, kunne sikkert endret på det, men stusser litt når jeg får meldinger fra tenåringsjenter.

Man kan ikke få meldinger fra tenårings jenter, bare damer fra 18 og oppover. Dem er best når dem er i den alderen ;)

Er det noen andre som har samme problem som meg med at Tinder av og til ikke varsler med en gang man får meldinger eller nye matches, men først noen timer senere? Det er også sånn at hvis jeg tilfeldigvis åpner Tinder og ser at noen har skrevet til meg uten at jeg har fått varsel, så får jeg plutselig opp varselen noen timer senere på den gamle meldingen som jeg allerede har lest og svart på uten at det har kommet ny melding. Dette er på android. Irriterende.

 

Synes også den siste versjonen av tinder er rotete og uoversiktlig, men det er vel kanskje bare en vanesak. Jeg har vel left swipet noen livspartnere ved et uhell pga. den nye versjonen :(

Jeg har ingen problem med det

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg som trodde atten- og nittenåringer var tenåringer. :O

Man er tenåringer fra man er 13 til 17, når man er 18 er man voksen. Mange er modne med før dem fyller 18 så. Jo yngre jo bedre ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg som trodde atten- og nittenåringer var tenåringer. :O

Man er tenåringer fra man er 13 til 17, når man er 18 er man voksen. Mange er modne med før dem fyller 18 så. Jo yngre jo bedre ;)
TreTEN, fjorTEN, femTEN, seksTEN, sytTEN, atTEN, niTEN.

 

Så tenåring frem til du er nitten, du. Og kulan med pedonykkene da :p

 

Og, på hot or not fant jeg en 12 åring eller noe. Nasty.

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg som trodde atten- og nittenåringer var tenåringer. :O

Man er tenåringer fra man er 13 til 17, når man er 18 er man voksen. Mange er modne med før dem fyller 18 så. Jo yngre jo bedre ;)
TreTEN, fjorTEN, femTEN, seksTEN, sytTEN, atTEN, niTEN.

 

Så tenåring frem til du er nitten, du. Og kulan med pedonykkene da :p

 

Og, på hot or not fant jeg en 12 åring eller noe. Nasty.

 

Du må lese litt, man er voksen når man har fylt 18, det spiller ingen rolle om du ikke syns det. Det er loven ;)

 

Hvordan er jeg pedo??? Jeg er 22, det er da ikke pedofilt og like 18 åringer...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Du må lese litt, man er voksen når man har fylt 18

Det må du også. Tenåring har ikke noe med voksen/ikke voksen å gjøre.

 

Mikachu, man er voksen når man fyller 18. Det er frekt og fornærmende og kalle folk for tenåringer når dem er voksen, når jeg var 18 år gammel mann så flyttet jeg for meg selv, begynte å betale regninger og forsørget meg selv. Ikke kom her å si at en slik person er tenåring...

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan er jeg pedo??? Jeg er 22, det er da ikke pedofilt og like 18 åringer...

Neida. Enn så lenge.

 

Personlig mener jeg den mentale alderen til en jente på 18 og meg som mann på 21 er veldig stor. Jeg kunne aldri hatt en interessant samtale med en sånn rips.

 

Mener dette da jeg har jobbet fast i mange år mer enn henne og har en annen livserfaring enn tøsen. Sannsynligheten for at en jente på 18 har gjort annet enn å pule, feste og kanskje jobbet på vera moda 8 timer i uken er liten.

 

Been there, done that. Lite spennende :p

 

men det er min mening og jeg ser grovt på det nå, yo.

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Jeg som trodde atten- og nittenåringer var tenåringer. :O

Man er tenåringer fra man er 13 til 17, når man er 18 er man voksen. Mange er modne med før dem fyller 18 så. Jo yngre jo bedre ;)
TreTEN, fjorTEN, femTEN, seksTEN, sytTEN, atTEN, niTEN.

 

Så tenåring frem til du er nitten, du. Og kulan med pedonykkene da :p

 

Og, på hot or not fant jeg en 12 åring eller noe. Nasty.

Du må lese litt, man er voksen når man har fylt 18, det spiller ingen rolle om du ikke syns det. Det er loven ;)

 

Hvordan er jeg pedo??? Jeg er 22, det er da ikke pedofilt og like 18 åringer...

Neida. Enn så lenge.

 

Personlig mener jeg den mentale alderen til en jente på 18 og meg som mann på 21 er veldig stor. Jeg kunne aldri hatt en interessant samtale med en sånn rips.

 

Mener dette da jeg har jobbet fast i mange år mer enn henne og har en annen livserfaring enn tøsen. Sannsynligheten for at en jente på 18 har gjort annet enn å pule, feste og kanskje jobbet på vera moda 8 timer i uken er liten.

 

Been there, done that. Lite spennende :p

 

men det er min mening og jeg ser grovt på det, yo.

 

Du har et grovt syn på damer i 18 års alderen. Og dem er ikke rips

 

Menn flest vil ha unge damer framfor 30+ damer som er i overgangsalderen...

Jeg er 19 og tenåring.

Da er du mann

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Herre fred!

 

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
tenår n1 (jamfør tenåring) særl i bf fl: alderen fra og med 13 til og med 19 år

 

Harvey Ryan, du har feil.

Nei, jeg vet hvordan loven fungere, fra man er 13

 

Jeg vil ha en dame som kan utfordre meg intellektuelt. Det klarer mest sannsynlig ikke en 18åring

Klarer du det da? Fins mange smarte 18 åringer og mange dumme 28 åringer...

 

uansett så er ikke intellekten som spiller noen rolle, vi menn bryr oss ikke om slik, ser vi en fin dame tar vi dem, det er menn sin natur

til man er 17 er man tenåringer, trodde det var noe alle visste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...