Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Haha nei, nå har vi blitt enige om å chatte og bli kjent før det eventuelt blir noe slikt:) Slike som meg får ikke damer i hytt og pine så denne dama vil jeg trå varsomt med Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Slike som deg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Å bli enige om å ikke snakke om sånne ting er jo idiotisk. Ikke bli enig om noe som helst og heller spor inn på det når tiden er riktig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Slike som deg? Ja Å bli enige om å ikke snakke om sånne ting er jo idiotisk. Ikke bli enig om noe som helst og heller spor inn på det når tiden er riktig Vi skal snakke og bli kjent, hun turte ikke møte en som hun ikke kjente Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Slike som deg? Ja Å bli enige om å ikke snakke om sånne ting er jo idiotisk. Ikke bli enig om noe som helst og heller spor inn på det når tiden er riktig Vi skal snakke og bli kjent, hun turte ikke møte en som hun ikke kjente What you mean bro? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) What you mean bro? Menn som veier mye, som er lubne og ikke ser perfekt ut i utseenet. Vi har litt mindre sjans Endret 7. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Ah i wouldnt know, men det er langt i fra vanskelig å få seg dame. Du må bare snakke riktig. Til hver spesifikke dame. Finnes ingen fasit Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Er mange "menn som veier mye" som får seg dame. Alt handler om "mojo" eller hvor tøff du får damene til å tro du er. Damene tiltrekkes ofte mer av status enn fysiske egenskaper. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Menn som veier mye, som er lubne og ikke ser perfekt ut i utseenet. Vi har litt mindre sjans https://www.youtube.com/watch?v=X7PAYhmoKkA 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Menn som veier mye, som er lubne og ikke ser perfekt ut i utseenet. Vi har litt mindre sjans https://www.youtu Men så er det store spørsmålet om norske jenter oppfører seg likt? Neppe! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Har brukt appen i et par mnd og er kjempe fornøyd bare å se meg i appen for dere jenter Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Har brukt appen i et par mnd og er kjempe fornøyd bare å se meg i appen for dere jenter Fant deg, Frode! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Har brukt appen i et par mnd og er kjempe fornøyd bare å se meg i appen for dere jenter Fant deg, Frode! drhawkins-frode-løtveit2.jpg hahaha coolt tok ikke lang tid men liker ikke mannfolk sånn Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Pokker... jeg som sveipet like.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Men så er det store spørsmålet om norske jenter oppfører seg likt? Neppe! Heh, true. Men de fleste er vel høflige? Uansett er selvtillitt gull verdt, bare ikke dra det for langt og bli cocky. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Men så er det store spørsmålet om norske jenter oppfører seg likt? Neppe! Heh, true. Men de fleste er vel høflige? Uansett er selvtillitt gull verdt, bare ikke dra det for langt og bli cocky. Ja, de fleste er høflige, akkurat som noen svarer på tinder for å være høflige, men tror ingen hadde gitt deg nummeret slik som på filmen. Og for alt vi vet kan det hende at youtubekaren prøvde seg på flere hundre før han fikk nummeret til de 5-10 jentene Men likevel har han et poeng! Selvtillit funker, utstråling woho! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Akk, ingen treff på år og dag. Er sesongen over eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Lite her også. Virker som byjentene er bedre vant enn de fra distriktene. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Kom til Bergen i dag. Ble ønsket velkommen av tjue matcher på rad.Finfint edit: har en klar mistanke om at hvis man kommer til et nytt område og åpner Tinder etter en times tid, så vil de som allerede har likt deg dukke opp først på rekke og rad før man får randoms. Endret 10. juni 2014 av Twinflower Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 14. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2014 Er det noen andre som har samme problem som meg med at Tinder av og til ikke varsler med en gang man får meldinger eller nye matches, men først noen timer senere? Det er også sånn at hvis jeg tilfeldigvis åpner Tinder og ser at noen har skrevet til meg uten at jeg har fått varsel, så får jeg plutselig opp varselen noen timer senere på den gamle meldingen som jeg allerede har lest og svart på uten at det har kommet ny melding. Dette er på android. Irriterende. Synes også den siste versjonen av tinder er rotete og uoversiktlig, men det er vel kanskje bare en vanesak. Jeg har vel left swipet noen livspartnere ved et uhell pga. den nye versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå