cameljockey Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Fått noen crazy freaks enda? Banget ei jeg møtte der her om dagen btw. srs? jeg fikk faktisk en også, LOL problemet er at det er nesten ingen som bruker det. Denne appen vil ta av, det må bare spres Endret 4. juli 2013 av cameljockey Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Flust av folk på tinder i Oslo. Selv har jeg møtt flere av dem. Hvilke "pickup lines" bruker dere? Lenke til kommentar
eivsemb Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Noen som har installert app'en på en ny mobil og vet om matchene og samtaleloggene overføres da..? Tenkte å installere CyanogenMod på mobilen, men vil veldig gjerne ikke starte med en tom matchliste igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Noen som har installert app'en på en ny mobil og vet om matchene og samtaleloggene overføres da..? Tenkte å installere CyanogenMod på mobilen, men vil veldig gjerne ikke starte med en tom matchliste igjen. Tror det skal overføres, ja. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Kan jeg kun logge inn med facebook? Kommer alle vennene mine til å se at jeg bruker dette nå? Lenke til kommentar
eivsemb Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Tror det skal overføres, ja. Jeg har lest forskjellig på nettet, flere som sier at de mister alle matchene nemlig. Kan ikke ta sjansen på det nå..! Mulig det har endret seg etter hvert som app'en har blitt oppdatert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Tinder er genialt! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Tinder er genialt! Yes it is. Fikk dama mi derfra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Dumt man må ha facebook konto for å bruke den, har ikke facebook og kommer aldri til å skaffe meg det, uansett så er slike tjenester bortkastet tid for mannfolk siden kvinnfolkene vil bare snakke og snakke i all evighet... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 uansett så er slike tjenester bortkastet tid for mannfolk siden kvinnfolkene vil bare snakke og snakke i all evighet... Nei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Nei. Jo, så lenge du ikke ser ut som brad pit må du nok forvente å snakke lenge med ei dame før det blir noe, valget av menn som vil ha damer på datingsider er såpass store at dem kan velge og vrake. Etter min mening er dating sider bortkastet tid og penger Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Ok, Wiznaz. Jeg må ikke snakke med ei lenge før det blir noe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Ok, Wiznaz. Jeg må ikke snakke med ei lenge før det blir noe. Da har du vell et fint utseende da:) eller har du noe magisk sjekk triks? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Jo, så lenge du ikke ser ut som brad pit må du nok forvente å snakke lenge med ei dame før det blir noe, valget av menn som vil ha damer på datingsider er såpass store at dem kan velge og vrake. Etter min mening er dating sider bortkastet tid og pengerFeil. Jeg har truffet to derfra uten at det var intensjonen med det første. Den andre jenta jeg traff, er jeg sammen med. Kvitt deg med den holdningen. Endret 18. november 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Feil. Jeg har truffet to derfra uten at det var intensjonen med det første. Den andre jenta jeg traff, er jeg sammen med. Kvitt deg med den holdningen. Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst...Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra.Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst...Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra. Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra. Jeg lagde meg en konto i dag for å prøve, kommer bare opp at det ikke er noen der nye mens kompisen min som bor like ved får mange treff, stor glitch som dem burde fikse Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Jeg lagde meg en konto i dag Dumt man må ha facebook konto for å bruke den, har ikke facebook og kommer aldri til å skaffe meg det 7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Jeg lagde meg en konto i dag Dumt man må ha facebook konto for å bruke den, har ikke facebook og kommer aldri til å skaffe meg det Har du noe poent i å qoute innleggene mine? Troll kanskje? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Ja, jeg er et troll, men heldigvis ingen løgner. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå