Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Dumt man må ha facebook konto for å bruke den, har ikke facebook og kommer aldri til å skaffe meg det, uansett så er slike tjenester bortkastet tid for mannfolk siden kvinnfolkene vil bare snakke og snakke i all evighet...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei.

Jo, så lenge du ikke ser ut som brad pit må du nok forvente å snakke lenge med ei dame før det blir noe, valget av menn som vil ha damer på datingsider er såpass store at dem kan velge og vrake. Etter min mening er dating sider bortkastet tid og penger

Lenke til kommentar

Jo, så lenge du ikke ser ut som brad pit må du nok forvente å snakke lenge med ei dame før det blir noe, valget av menn som vil ha damer på datingsider er såpass store at dem kan velge og vrake. Etter min mening er dating sider bortkastet tid og penger

Feil. Jeg har truffet to derfra uten at det var intensjonen med det første. Den andre jenta jeg traff, er jeg sammen med. Kvitt deg med den holdningen. Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Feil. Jeg har truffet to derfra uten at det var intensjonen med det første. Den andre jenta jeg traff, er jeg sammen med. Kvitt deg med den holdningen.

Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst...

Lenke til kommentar

Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst...

Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra.

Hva slags holdning? bare fordi du har truffet ei derfra betyr ikke det at alle andre gjør det. Jeg kommer aldri til å anbefale noen datingsider til noen som helst...

Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra.

Denne er annerledes enn de fleste sidene du finner. Det er nok ikke bare jeg som treffer folk derfra.

Jeg lagde meg en konto i dag for å prøve, kommer bare opp at det ikke er noen der nye mens kompisen min som bor like ved får mange treff, stor glitch som dem burde fikse

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg lagde meg en konto i dag

 

Dumt man må ha facebook konto for å bruke den, har ikke facebook og kommer aldri til å skaffe meg det

 

Har du noe poent i å qoute innleggene mine? Troll kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...