Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

 

Hva er det du ser etter hos en dame? Jeg ville heller hatt ei chubby dame med vakkert ansikt framfor ei velltrent dame med et stygt ansikt uansett om innsiden teller så hadde jeg valt den første. Folk som veier litt ekstra bruker vanligvis og være mer rolig og hyggelig :)

 

Du sier at det er det indre som teller i noen innlegg over, men vil fortsatt ikke ha en dame med et stygt ansikt?

 

Les hva jeg sa mr roger :)

 

Det indre teller ikke for deg med andre ord

 

Jeg sa les hva jeg skrev i den forrige kommentaren, var tydelig du ikke skjønte den

 

Der har jeg markert det du skal lese, tydeligvis du ikke hadde lest den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

En liten digresjon, er fullt klar over at bare "Hei" ikke fungerer særlig bra på f.eks. Tinder, men hvorfor krever spesielt kvinnfolk så mye mer?

Det er jo ikke sånn at å starte med et "Hei" ikke fungerer i "det virkelige livet".

 

Sliter med å finne noen argumenter for hvorfor "Hei" ikke fungerer på Tinder, men er helt akseptabelt i det virkelige livet.

 

Det funker ikke så bra fordi det dumper "ansvaret" for å finne samtaleemne over på personen du prøver å få kontakt med. Har selv unnlatt å svare på mange "hei" både her og der simpelthen fordi jeg ikke har kommet på noe vettugt å si der og da.

 

Sier jeg "Hei", forventer jeg ikke mer enn et "Hei" tilbake, så kan eventuelt finne på noe å si selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

En liten digresjon, er fullt klar over at bare "Hei" ikke fungerer særlig bra på f.eks. Tinder, men hvorfor krever spesielt kvinnfolk så mye mer?

Det er jo ikke sånn at å starte med et "Hei" ikke fungerer i "det virkelige livet".

 

Sliter med å finne noen argumenter for hvorfor "Hei" ikke fungerer på Tinder, men er helt akseptabelt i det virkelige livet.

 

Det funker ikke så bra fordi det dumper "ansvaret" for å finne samtaleemne over på personen du prøver å få kontakt med. Har selv unnlatt å svare på mange "hei" både her og der simpelthen fordi jeg ikke har kommet på noe vettugt å si der og da.

 

Sier jeg "Hei", forventer jeg ikke mer enn et "Hei" tilbake, så kan eventuelt finne på noe å si selv.

 

Du kan si som start mld, hei hvordan har du det? Hvor jobber du? Hvor bor du? Går du på skole? Isåfall hvor? Om du lurer ja jeg har det bra med:) Ser du liker mad men også, hvem er favoritt karakteren din? Min er don:) Hva gjør du på denne uken? Jeg gjør ikke på så mye. Det var hyggelig å snakke med deg, skal vi møtes? Hvor bor du? Jeg kan ikke på mandag for da skal jeg besøke bestemor men hva med tirsdag? Håper du svarer fort så jeg vet:)

Lenke til kommentar

Du kan si som start mld, hei hvordan har du det? Hvor jobber du? Hvor bor du? Går du på skole? Isåfall hvor? Om du lurer ja jeg har det bra med:) Ser du liker mad men også, hvem er favoritt karakteren din? Min er don:) Hva gjør du på denne uken? Jeg gjør ikke på så mye. Det var hyggelig å snakke med deg, skal vi møtes? Hvor bor du? Jeg kan ikke på mandag for da skal jeg besøke bestemor men hva med tirsdag? Håper du svarer fort så jeg vet:)

Hvis jeg hadde logga på Tinder og DETTE intervjuet hadde ligget og ventet på meg.

Daaa hadde jeg sittet heeelt stille i båten.

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Du kan si som start mld, hei hvordan har du det? Hvor jobber du? Hvor bor du? Går du på skole? Isåfall hvor? Om du lurer ja jeg har det bra med:) Ser du liker mad men også, hvem er favoritt karakteren din? Min er don:) Hva gjør du på denne uken? Jeg gjør ikke på så mye. Det var hyggelig å snakke med deg, skal vi møtes? Hvor bor du? Jeg kan ikke på mandag for da skal jeg besøke bestemor men hva med tirsdag? Håper du svarer fort så jeg vet:)

Hvis jeg hadde logga på Tinder og DETTE intervjuet hadde ligget og ventet på meg.

Daaa hadde jeg sittet heeelt stille i båten.

 

Haha ikke sant? Jeg lo inni meg mens jeg skrev det der. Det er en effektiv løsning for dem som ikke orker å ha noen samtaler og tar alt på en gang

 

Haha det ligner faktisk på et intervju nå når du nevner det ;)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

Nå kom det ut en ny versjon, 4.0.0 til iPhone.

Endelig kan jeg unmatche kjedelige jenter uten å måtte skrive "unblock" etc.

 

Dessuten kan man lage moments. Det er kanskje et ok tiltak for å få igang praten.

Moments?

 

 

Man legger ut et bilde, snapchat-style med tekst/redigering etc som ALLE matchene dine kan se i 24 timer. De kan også like/ikke like bildet etc. (sveipe venstre/høyre)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg begynner å lure på om jeg drømmer eller? Hun jeg chatted med på hot or not svarer meg faktisk hver gang, vanligvis så blir dem lei etter en stund. Er dette beløningen for uendelig med tid og søk etter lykke? ;)

 

Håper jeg drømmer om noe i natt som kan gi meg insperasjon til hva mer jeg kan si

Lenke til kommentar

Hvem matcher chubby jenter?

 

Jeg. Er det virkelig så ille om noen er litt runde i kantene? Ærlig talt er jeg mer lei alle disse jentene som tror at jeg blir imponert over idrettsprestasjonsbildene deres. Jeg skal vurdere om de er heite nok for meg lzm, ikke gi dem gymkarakter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvem matcher chubby jenter?

Jeg. Er det virkelig så ille om noen er litt runde i kantene? Ærlig talt er jeg mer lei alle disse jentene som tror at jeg blir imponert over idrettsprestasjonsbildene deres. Jeg skal vurdere om de er heite nok for meg lzm, ikke gi dem gymkarakter.

Litt i kantene er greit, men når mage henger lenger ut enn tits og ass, da....

 

Og ellers er jeg enig. Jeg xer de kjerringene med brifebilder

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Gjorde som dere sa, spurte om hun vil møtes men akkurat som jeg sa komme til å skje så sa hun at hun ikke ville møte en vilt fremmed hun ikke kjenner.......

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du må gi henne lyst til å møte deg først!

Det sier dere nå? Jeg ble så og si oppfordra til å spørre om hun ville møtes, jeg ville vente men nå har jeg spurt og da har jeg ødelagt alt. Der røyk det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...