Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Hender det dere sender melding til eller får melding av "gamle" treff, eller går det stort sett i umiddelbare?

 

Jeg venter i et par dager til et par uker. Det er både fordi jeg har andre, viktigere ting på agendaen og fordi jeg ikke orker å sende meldinger til så mange når jeg først er i gang.

 

 

Ok, jeg fikk en match for noen dager siden :) Fleste bruker ikke å si noe når jeg sender mld til dem

 

Hard dag for å være mann:)

 

Hva skriver du til dem?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Hender det dere sender melding til eller får melding av "gamle" treff, eller går det stort sett i umiddelbare?

 

Jeg venter i et par dager til et par uker. Det er både fordi jeg har andre, viktigere ting på agendaen og fordi jeg ikke orker å sende meldinger til så mange når jeg først er i gang.

 

 

Ok, jeg fikk en match for noen dager siden :) Fleste bruker ikke å si noe når jeg sender mld til dem

 

Hard dag for å være mann:)

 

Hva skriver du til dem?

 

Forskjellig, fleste ganger sier jeg "Hei:)" noen ganger sier jeg "Hei ser vi fikk match:)" Og en sjelden gang om jeg ser vi liker samme serie sier jeg for eksempel

 

Skjønner. Grunnen til at jeg lurer er at så godt som alle meldingene jeg har fått har vært i omtrent samme sekund som jeg har fått treff med dem.

Du mener at med engang du får match får du umiddelbart mld fra personen?

"Hei ser du liker criminal minds, det gjør jeg og:)"

Lenke til kommentar

Du mener at med engang du får match får du umiddelbart mld fra personen?

"Hei ser du liker criminal minds, det gjør jeg og:)"

 

Ja, eller i det minste rimelig snart. Aldri opplevd å få en melding fra noen jeg matchet med dager eller uker i forveien.

Lenke til kommentar

Forskjellig, fleste ganger sier jeg "Hei:)" noen ganger sier jeg "Hei ser vi fikk match:)" Og en sjelden gang om jeg ser vi liker samme serie sier jeg for eksempel

 

Du hadde sikkert fått flere svar hvis du var mer oppfinnsom. Som ciklide eller andre jenter her sikkert vil bekrefte snart, er de meldingene skrekkelig kjedelige.

 

 

Du mener at med engang du får match får du umiddelbart mld fra personen?

"Hei ser du liker criminal minds, det gjør jeg og:)"

 

Ja, eller i det minste rimelig snart. Aldri opplevd å få en melding fra noen jeg matchet med dager eller uker i forveien.

 

 

Du mener vel i etterkant? Siden du får meldinger, antar jeg at du er jente/dame. Kanskje matchene dine er redde for at interessen forsvinner hvis ikke de smir mens jernet er varmt. Kanskje de ikke har så mange andre samtaler på gang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501
Du hadde sikkert fått flere svar hvis du var mer oppfinnsom. Som ciklide eller andre jenter her sikkert vil bekrefte snart, er de meldingene skrekkelig kjedelige.

Det er da ikke lite oppfinsomt, jeg fikk jo råd av dere til å si akkurat det!

 

Dere sa, nevn noe dere begge liker, om dere liker samme serie eller noe og nå sier du jeg ikke er oppfinsom?

 

Det er bedre å si hei enn å begynne å si slik som alle de tulle mennene "Hei skal ru sjå kuken min!" Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Ja vel, men det virker som det ikke skjer noe etter "hei", så hva med å fornye deg litt?

 

Kanskje dem kvinnfolka som må skjerpe seg litt, det er tross alt dem som har likt bildet mitt...

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Ja vel, men det virker som det ikke skjer noe etter "hei", så hva med å fornye deg litt?

Kanskje dem kvinnfolka som må skjerpe seg litt, det er tross alt dem som har likt bildet mitt...

Tror virkelig ikke alle jenter liker flesteparten av bildene de sveiper til høyre.

 

De gjør det for bekreftelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Ja vel, men det virker som det ikke skjer noe etter "hei", så hva med å fornye deg litt?

Kanskje dem kvinnfolka som må skjerpe seg litt, det er tross alt dem som har likt bildet mitt...

Tror virkelig ikke alle jenter liker flesteparten av bildene de sveiper til høyre.

 

De gjør det for bekreftelsen.

 

Da får dem finne seg en annen side og tulle, det er frekt og irriterendes at kvinnfolka skal drive å like bilde bare for tull. Da burde dem rapporteres og utestenges, slikt er trolleri og jeg liker ikke troll...........

 

Fra nå av så skal jeg egenhendig rapportere hver og en oppmerksomhet syk kvinne som holder på slik, slik appen kan bli brukt av seriøse folk...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Ja vel, men det virker som det ikke skjer noe etter "hei", så hva med å fornye deg litt?

Kanskje dem kvinnfolka som må skjerpe seg litt, det er tross alt dem som har likt bildet mitt...

Tror virkelig ikke alle jenter liker flesteparten av bildene de sveiper til høyre.

 

De gjør det for bekreftelsen.

 

Da får dem finne seg en annen side og tulle, det er frekt og irriterendes at kvinnfolka skal drive å like bilde bare for tull. Da burde dem rapporteres og utestenges, slikt er trolleri og jeg liker ikke troll...........

 

Fra nå av så skal jeg egenhendig rapportere hver og en oppmerksomhet syk kvinne som holder på slik, slik appen kan bli brukt av seriøse folk...

 

 

Hehehe. Hva med å si noe annet enn "hei"?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

 

Jeg er ikke slik, jeg starter med hei, og så tar jeg det derfra

Ja vel, men det virker som det ikke skjer noe etter "hei", så hva med å fornye deg litt?

Kanskje dem kvinnfolka som må skjerpe seg litt, det er tross alt dem som har likt bildet mitt...

Tror virkelig ikke alle jenter liker flesteparten av bildene de sveiper til høyre.

 

De gjør det for bekreftelsen.

 

Da får dem finne seg en annen side og tulle, det er frekt og irriterendes at kvinnfolka skal drive å like bilde bare for tull. Da burde dem rapporteres og utestenges, slikt er trolleri og jeg liker ikke troll...........

 

Fra nå av så skal jeg egenhendig rapportere hver og en oppmerksomhet syk kvinne som holder på slik, slik appen kan bli brukt av seriøse folk...

 

 

Hehehe. Hva med å si noe annet enn "hei"?

 

Som hva da? "Hei kan jeg sjå fitta de?" Ehm nei takk, jeg er ikke slik som de fleste tulle mannfolka som bruker appen, visst kvinnfolka ikke vil svare når jeg sier hei kan dem bare ha det så godt...

 

Hei er en vanlig måte å starte en samtale, må jo bli kjent før jeg begynner å dele privat info

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hehehe. Hva med å si noe annet enn "hei"?

En liten digresjon, er fullt klar over at bare "Hei" ikke fungerer særlig bra på f.eks. Tinder, men hvorfor krever spesielt kvinnfolk så mye mer?

Det er jo ikke sånn at å starte med et "Hei" ikke fungerer i "det virkelige livet".

 

Sliter med å finne noen argumenter for hvorfor "Hei" ikke fungerer på Tinder, men er helt akseptabelt i det virkelige livet.

Lenke til kommentar

Tipper de fleste damer får litt i overkant mange "hei" eller andre kjedelige varianter av den på Tinder. Hvorfor skal de gidde å svare alle? Winza; Det finnes en mellomting. Det kan være smart å ha med et spørsmål i åpningen. Da gir du de noe å svare på, så er samtalen igang.

 

Skriv feks: "Bonjour Mademoiselle! Ditt smil var så søtt at jeg fikk lyst til å spise deg opp. Har du hatt en topp helg? :)"

 

Enkelte ting funker på noen, mens med andre damer må man gå frem på en helt annen måte. Cluet er vel å benytte din egen humor, slik at matchen faktisk kan være reell når du først får svar.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg syns vi burde lage en hel guide med hva man kan si i hver situasjon slik man vet alt man kan si på forhånd, jeg er allerede støck nå etter vi har introdusert oss for oss selv, snakka om felles tv serie interesser og nå den siste spurte jeg hva hun jobba med og hun svarte. Jeg er nå helt tom, faen asså...

 

Hun syns jeg faktisk er søt og hyggelig og bor ikke langt unna men som alltid går jeg tom for ideer for hva å si, story of my life /:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvor gammel er du?

 

Spør om hun er glad i øl. Svarer hun ja, så ber du henne ut på en øl. Øl kan også byttes ut med vin/kaffe etc. Det beste er å treffe damene så fort som mulig. Chatting suger litt (syns jeg).

22. Øl kan jeg spørre om ja, har aldri drukket øl eller akolhol før så spent på hva som skjer første gang jeg er full

 

Håper ikke jeg våkner opp, og hun liger blodig i senga, og så viser det seg at når jeg var fyll fikk jeg et raseri anfall og stakk henne. Det er slikt jeg er redd skal skje når jeg er full fordi jeg har hørt om folk som har gjort slikt selv i fylla O:

 

Jeg tror ikke damer generelt liker å møte noen de har chatta med bare 4 dager, man vet jo aldri hvem man møter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Jeg tror ikke damer generelt liker å møte noen de har chatta med bare 4 dager, man vet jo aldri hvem man møter?

 

Ikke si det, har truffet jenter etter 3-4 meldinger frem og tilbake, og vett flere har gjort det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...