Melena Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har lyst til å møte noen, og jeg synes sånn nett-dating er for kleeeint! Er Tinder noe for meg eller? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har lyst til å møte noen, og jeg synes sånn nett-dating er for kleeeint! Er Tinder noe for meg eller? Hvis du er frøken. Kleint er det uansett:p Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Angående bilder og sånn, hvis du ikke er så kjekk kan du hente deg inn på en morsom og sjarmerende tekst. Selfie tatt nedenfra og opp, på badet som sist ble renovert på tidlig 80-tallet fortjener en X. Selfies er ok, men bruk med omhu. Typ maks en av tre/fire bilder. Ellers må jeg innrømme at jeg til nå liker best gutta som ser middelmådige ut ved første blikk, for det viser seg at de ofte har en del mer mellom ørene. De trykker jeg ofte kun på fordi de har en bra tekst. Har tvunget meg selv til å slutte å X'e ut gutter med tynne armer, noen ganger er jeg så overfladisk at jeg blir kvalm av meg selv. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Viktig å ha noen gode bilder av seg selv i en sosial setting. Smil. Man må vise at man er en person med venner, og som holder på med interessante ting. Prøv å gi inntrykk av at du er en spennende person, med et innholdsrikt liv. Må fikse noen bilder hvor jeg holder på med mer interessante ting selv. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Angående bilder og sånn, hvis du ikke er så kjekk kan du hente deg inn på en morsom og sjarmerende tekst. Selfie tatt nedenfra og opp, på badet som sist ble renovert på tidlig 80-tallet fortjener en X. Selfies er ok, men bruk med omhu. Typ maks en av tre/fire bilder. Ellers må jeg innrømme at jeg til nå liker best gutta som ser middelmådige ut ved første blikk, for det viser seg at de ofte har en del mer mellom ørene. De trykker jeg ofte kun på fordi de har en bra tekst. Har tvunget meg selv til å slutte å X'e ut gutter med tynne armer, noen ganger er jeg så overfladisk at jeg blir kvalm av meg selv. Har du eksempler på hva som er en god tekst? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 Bare ikke ha et kun en type bilder. Jeg liker nærbilder som ser ut som om er tatt av andre, gjerne noen der man tuller, men også der man ser ansiktet i sin all sin naturlighet - helst to. Av samme grunn som man får beskjed om å taste inn et passord to ganger. Det er jo individuelt hva man synes er morsomt, men jeg liker kommentarer som utfordrer meg til å ta kontakt. Du kan f.eks skrive en variant av "jeg liker damer som tar initiativ, vis hva du er god for". "Det er så sexy med damer som tar initiativ, er du sexy?". Sånne treffer meg midt i "visst faen er jeg det". Dette fant jeg på nå, så med forbehold om at det finnes andre der ute som er like geniale som meg, så kan du fint bruke den og være relativt unik! "Du har prøvd de som er kjekke, deilige og frekke, men det lyktes deg ei, å finne en som var grei. Heldig for deg, så blar du deg videre og jammen fant du meg." Kreativiteten flommer over her! Hvis du ikke har veltrente armer eller kropp, ikke bruk bilder med t-skjorte eller bar overkropp. Bar overkropp er litt no-no egentlig, for det tiltrekker seg "feil" jenter, hvis man er veltrent og ute etter noe seriøst. Teiteste jeg ser er gutter som har bilder fra masse forskjellige aktiviter, noen gir rett og slett inntrykk av at de får utløp for hyperaktivitet gjennom å være så allsidige Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Ingen som liker bildet mitt med mafia hatt og fake solbriller (( ta ironien dahhh:( Endret 26. februar 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Hva er greia med at jeg får matcher og at de ikke dukker opp på lista? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Kanskje de tror at de har gjort en feil og sletter deg. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Kanskje de tror at de har gjort en feil og sletter deg. Noen ganger har det funket å logge seg inn og ut.eller bare at tinderen min er gåen Endret 7. mai 2014 av MetalAndy92 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Den gangen jeg prøve meg på tinder så fikk jeg aldri opp matcher men med en gang jeg likte noen fikk jeg opp at han og likte meg. Hva er greia? Om jeg har så sinnsykt mange matcher hvorfor fikk jeg aldri opp det? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Den gangen jeg prøve meg på tinder så fikk jeg aldri opp matcher men med en gang jeg likte noen fikk jeg opp at han og likte meg. Hva er greia? Om jeg har så sinnsykt mange matcher hvorfor fikk jeg aldri opp det? Det er greia.. begge må like Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 HAHA. Mangel på iq vett. Men veldig merkelig at alle jeg liker liker meg. uansett hvem jeg liker. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Det kan være fordi appen skyver dem foran i køen. Så hvis du blar lenge nok, kommer du til folk som ikke har likt deg (ennå). Lenke til kommentar
compartment Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Alle de som har likt deg kommer opp som de første Derfor jeg aldri gidder og sitte med tinder lenger enn det er tomt for de som har likt meg Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Alle de som har likt deg kommer opp som de første Derfor jeg aldri gidder og sitte med tinder lenger enn det er tomt for de som har likt meg Okay. Da er jeg vist mer populær enn jeg trodde. Jeg trodde det bare var noe luregreie. At alle jeg likte likte meg altså. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Jammen mange jenter som har vært på Empire State. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Alle de som har likt deg kommer opp som de første Derfor jeg aldri gidder og sitte med tinder lenger enn det er tomt for de som har likt meg Nå har jeg trykket "nei" på 150 personer for å så trykke ja, og jeg fikk opp at han var en match. Kom ikke her å si at det du sier stemmer ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2014 Du er sikkert den peneste damen i verden , forklarer problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå