mikaragua Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Men skjønner fortsatt ikke hvorfor man ikke bare kan skrive blokker med vanlig e Jeg syns det er en god idé. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg syns det er en god idé. Kan du forklare hvorfor du syns det? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 God dammit, samtlige av matchene mine har enten ignorert meg eller gitt meg iskalde svar tilbake. Er vel bare likewhores som jeg blir matchet med uansett. Tror jeg bare må gi opp dette her. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Likewhores ja. Jeg prøvde med et kreativt Hei ved å nevne noe med felles venner på face. Fikk ikke noe svar og nå har hun slettet de to fra face herregud Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Bra jeg ikke er alene i den båten, første matchene svarte meg men nå når jeg får match uansett om jeg er kreativ og skrive noe til dem så får jeg aldri svar, bra jeg ikke betale for å bruke tinder slik jeg ikke irriterer meg over penger bortkasta Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Laget meg nettopp en konto for å se dette hot or not greiene, og sveiper stort sett alt en vei fordi jeg holder mobilen på en måte som gjør det lettest å bruke den retningen, var tydeligvis liker, og fikk sånn popup ting. Virker ikke som folk tar det seriøst, jeg gjør ikke , mitt bilde var ene katten som sov med tungen ut kjeften. Tror ikke dette er noe for meg, følte meg som en gammel gris etter kort tid :-P Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Spurte eksen min om hva hun gjorde. Svarte kun hunks og det er jo det samme med meg. Jeg liker ikke de feite, synd jeg ikke er noe hunk Er nok ingen som tar dette særlig seriøst Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Holder meg nok vekke, Små rips på 20 får meg til å føle meg som en pedo. Nei, holder meg vekke derfra :-P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Holder meg nok vekke, Små rips på 20 får meg til å føle meg som en pedo. Nei, holder meg vekke derfra :-P Det burde du ikke, 20 åringer er fine damer, har en kompis på 29 som liker 16 åringer så om han ikke er pedo er du ihvertfall ikke det:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Holder meg nok vekke, Små rips på 20 får meg til å føle meg som en pedo. Nei, holder meg vekke derfra :-P Du vet det er mulig å sette alder til 50+? Det finnes fortsatt håp, gamlefar. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Ooooh, snap! Tar det som en egoboost at rips på tyve gir meg (dvs katten min) tommelen opp. Endret 6. januar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Oppdaget plutselig at jeg sto som kvinne i instillinger, ikke rart det har kommet opp så mange menn i det siste... Er tydelig at ikke bare jentene liker alt som kommer opp i feed'en. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Likewhores ja. Jeg prøvde med et kreativt Hei ved å nevne noe med felles venner på face. Fikk ikke noe svar og nå har hun slettet de to fra face herregud Ja dette var tinder som kødder med meg.... Snakker litt med henne nå og en annen. Får se hvor lenge jeg klarer å være interessant Lenke til kommentar
lekesoldaten Skrevet 8. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2014 Laget en konto for et par måneder siden for deretter å slette den. Har nylig begynt igjen og la merke til at jeg hadde fått utrolig mange matches i mellomtiden. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2014 JA virker ikke som om den sletter deg med engang, og oppbevarer fortsatt deg aktiv -_- Men er bare tull, de som har likt deg dukker opp som første neste gang man starer appen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2014 Er det vanlig at jeg Må holde samtalen gående? Irl er jo det et dårlig tegn, men vet ikke med tinder. Det er nytt for meg Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2014 Hva slags åpningslinjer kan man bruke da? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Haha wow, ble nettopp slettet på sekundet etter jeg sendte en melding. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Tinder? Neh mer som hinder... Virker som appen virker fint på noen men på andre ikke helt Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2014 Haha wow, ble nettopp slettet på sekundet etter jeg sendte en melding. Hva var det du skrev da? Ble slettet av ei som sendte melding til meg først jeg. Har fått 8-10 matcher men vet ikke hva jeg skal skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå