Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Jeg syns vi burde lage en hel guide med hva man kan si i hver situasjon slik man vet alt man kan si på forhånd, jeg er allerede støck nå etter vi har introdusert oss for oss selv, snakka om felles tv serie interesser og nå den siste spurte jeg hva hun jobba med og hun svarte. Jeg er nå helt tom, faen asså...

 

Hun syns jeg faktisk er søt og hyggelig og bor ikke langt unna men som alltid går jeg tom for ideer for hva å si, story of my life /:

 

Altså.

Jenter vil ikke ha et opplest manus.

 

De vil bli sjekket opp, føle seg spesiell og priviligert over at et mannebein har interessen for de.

Vær selvsikker mens du viser at du ikke tar deg selv høytidelig.

 

Og la de vente litt på svarene. Ikke ta bort spenningen hun vil ha ved å vente på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Og la de vente litt på svarene. Ikke ta bort spenningen hun vil ha ved å vente på svar.

 

 

Ikke enig her. Kan ikke skjønne sånne tulleting som å vente med å svare. Det er ikke spenning, det er irritasjon. Spenningen bør oppstå i datingfasen og ikke på Tinder.

 

 

Tja, jeg ser det an noen ganger.

 

Jeg liker å vente litt på svar, men hvis samtalen er intens og superinteressant så kan jeg godt slippe det.

 

Dog er jeg litt pedantisk at hvis jenta venter 2-3-4 minutter, så svarer jeg ikke etter 10 sekunder for å vente 2-3-4 minutter igjen.

Og hvis samtalen ikke tar en interessant vending i løpet av 4-5 linjer (jeg mener ikke "pule?", men at det viser seg at jenta faktisk er vittig og morsom), så svarer jeg bare når jeg gidder. Livet er for kort til å ha kjedelige samtaler med kjedelige jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg tror ikke damer generelt liker å møte noen de har chatta med bare 4 dager, man vet jo aldri hvem man møter?

 

Ikke si det, har truffet jenter etter 3-4 meldinger frem og tilbake, og vett flere har gjort det samme.

 

Dem jeg har chatta med har ikke villet møte meg etter så kort tid ihvertfall:)

 

Wat, du går fra å ta en eller to øl med en jente til å stikke henne henne ned med en kniv. Hva faen

Det var ikke seriøst, jeg er sikker på jeg ikke ville gjort noe slikt, jeg hadde ikke klart å leve med meg selv visst jeg hadde gjort noe slikt. Jeg skulle ikke sagt det for nå begynner jeg å tenke, hva om det skjer? Hva om jeg blir om til et uhyre når jeg er full? En stor fryktens hulk O: Gud for en fantasi jeg har...

 

 

Jeg syns vi burde lage en hel guide med hva man kan si i hver situasjon slik man vet alt man kan si på forhånd, jeg er allerede støck nå etter vi har introdusert oss for oss selv, snakka om felles tv serie interesser og nå den siste spurte jeg hva hun jobba med og hun svarte. Jeg er nå helt tom, faen asså...

 

Hun syns jeg faktisk er søt og hyggelig og bor ikke langt unna men som alltid går jeg tom for ideer for hva å si, story of my life /:

 

Altså.

Jenter vil ikke ha et opplest manus.

 

De vil bli sjekket opp, føle seg spesiell og priviligert over at et mannebein har interessen for de.

Vær selvsikker mens du viser at du ikke tar deg selv høytidelig.

 

Og la de vente litt på svarene. Ikke ta bort spenningen hun vil ha ved å vente på svar.

 

Så dem like litt mystikk? At jeg ber dem møte meg på en hemmelig plass, iført en hvit hatt og dress for å gjøre det spennest som mulig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Det beste er jo er jo å åpne med noe kult og nytt for hver gang,

 

for eksempel; profilen sa, evig indre diskusjon om snickersis eller sandwichis er best.

 

Et naturlig svar ble dermed; Snickersis er selvfølgelig best fordi jeg kaller meg nickers!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Så dem like litt mystikk? At jeg ber dem møte meg på en hemmelig plass, iført en hvit hatt og dress for å gjøre det spennest som mulig?

 

 

 

haha, der viser du litt originalitet iallefall. Prøv deg på den :)

 

Ha jeg satt å tenkte på noe fra glamour mens jeg skrev det, husker det var en fyr der som også skulle være så mystisk mot ei dame

Lenke til kommentar

 

Du mener vel i etterkant? Siden du får meldinger, antar jeg at du er jente/dame. Kanskje matchene dine er redde for at interessen forsvinner hvis ikke de smir mens jernet er varmt. Kanskje de ikke har så mange andre samtaler på gang.

 

Skal ikke være lett az. :p De gangene jeg får melding, er det alltid rett etter match-beskjeden, aldri lenge etter. Jeg er forøvrig gutt.

Lenke til kommentar

En liten digresjon, er fullt klar over at bare "Hei" ikke fungerer særlig bra på f.eks. Tinder, men hvorfor krever spesielt kvinnfolk så mye mer?

Det er jo ikke sånn at å starte med et "Hei" ikke fungerer i "det virkelige livet".

 

Sliter med å finne noen argumenter for hvorfor "Hei" ikke fungerer på Tinder, men er helt akseptabelt i det virkelige livet.

 

Det funker ikke så bra fordi det dumper "ansvaret" for å finne samtaleemne over på personen du prøver å få kontakt med. Har selv unnlatt å svare på mange "hei" både her og der simpelthen fordi jeg ikke har kommet på noe vettugt å si der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dem jeg har chatta med har ikke villet møte meg etter så kort tid ihvertfall:)

Men de ville møte deg etter litt lengre tid?

 

Begge ble lei av å chatte til slutt, det er så kjedelig å chatte i evig tid!

 

Dette har skjedd hele siden på sukker.no så siden har blitt som en diskusjon nr2 for meg

 

Jeg har nå blitt skrevet til av jenter der de bare bruker "hei"!

 

Men er som oftest bare chubbiser som er desp :) hyggelig som jeg er så svarer jeg hvertfall.

Det er ikke et ord som hetter chubbiser espjak1 og vekta har ingenting å si. Det er det indre som teller, du vil ikke ha ei slank bitchy dame vil du?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Lenke til kommentar

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

 

Hva er det du ser etter hos en dame? Jeg ville heller hatt ei chubby dame med vakkert ansikt framfor ei velltrent dame med et stygt ansikt uansett om innsiden teller så hadde jeg valt den første. Folk som veier litt ekstra bruker vanligvis og være mer rolig og hyggelig :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

 

Hva er det du ser etter hos en dame? Jeg ville heller hatt ei chubby dame med vakkert ansikt framfor ei velltrent dame med et stygt ansikt uansett om innsiden teller så hadde jeg valt den første. Folk som veier litt ekstra bruker vanligvis og være mer rolig og hyggelig :)

 

Du sier at det er det indre som teller i noen innlegg over, men vil fortsatt ikke ha en dame med et stygt ansikt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

 

Hva er det du ser etter hos en dame? Jeg ville heller hatt ei chubby dame med vakkert ansikt framfor ei velltrent dame med et stygt ansikt uansett om innsiden teller så hadde jeg valt den første. Folk som veier litt ekstra bruker vanligvis og være mer rolig og hyggelig :)

 

Du sier at det er det indre som teller i noen innlegg over, men vil fortsatt ikke ha en dame med et stygt ansikt?

 

Les hva jeg sa mr roger :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Finnes bitchy chubbiser også

Later du som? Eller skjønte du virkelig ikke poenget mitt espjak1?

 

Uansett du er mann så du skal bare være glad du får match, er ikke som vi menn har tusener av damer å velge mellom...

Jeg har.

Hva var poenget ditt?

 

Hvorfor skal jeg nøye meg med en person jeg ikke synes er fin?

 

Hva er det du ser etter hos en dame? Jeg ville heller hatt ei chubby dame med vakkert ansikt framfor ei velltrent dame med et stygt ansikt uansett om innsiden teller så hadde jeg valt den første. Folk som veier litt ekstra bruker vanligvis og være mer rolig og hyggelig :)

 

Du sier at det er det indre som teller i noen innlegg over, men vil fortsatt ikke ha en dame med et stygt ansikt?

 

Les hva jeg sa mr roger :)

 

Det indre teller ikke for deg med andre ord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...