cameljockey Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) enklere blir det ikke er populært i USA. trenger fler folk i norge for at det skal bli bra spre det rundt Tinder finds out who likes you nearby and connects you if you're both interested. discuss Endret 25. mai 2013 av cameljockey Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 hmm ja dette vil jeg prøve virker jo som om de karene der har hatt gode resultater 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2013 Spammingen av bilder har overbevist meg om å prøve denne appen. 25 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er fint med en side som bruker ekte bilder til promo og ikke bare noe skapt av en PR-mann som har kjøpt noen bilder av jenter fra FB og lignende sider Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hmm, finner den ikke på app store. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nokkefeita Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2013 Virker som hemmeligheten er å begynne med "sup girl", og med en gang spørre om de har lyst på kuken din 23 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Virker som hemmeligheten er å begynne med "sup girl", og med en gang spørre om de har lyst på kuken din Damer er noen kåte beist, som tenker på kuk hvert eneste sekund av dagen, helt siden Eva så har de alltid fokusert på å tilfredsstille sine egne lyster 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er fint med en side som bruker ekte bilder til promo og ikke bare noe skapt av en PR-mann som har kjøpt noen bilder av jenter fra FB og lignende sider Haha, ja, for hvis vi melder oss på kommer vi til å oppleve akkurat det samme som bildene her viser! Garantert! 7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja, han hadde jo ganske mange eksempler, så da tenker jeg at statestikken er på vår side. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Øhh, har jo allerede en meldingsinnboks på mobilen som ser akkurat ut som det der.. 1 Lenke til kommentar
cameljockey Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Det er fint med en side som bruker ekte bilder til promo og ikke bare noe skapt av en PR-mann som har kjøpt noen bilder av jenter fra FB og lignende sider Haha, ja, for hvis vi melder oss på kommer vi til å oppleve akkurat det samme som bildene her viser! Garantert! morsomt at dere nevner det bildene er ifra et annet forum jeg poster på er mange fler der(; http://forum.bodybui...php?t=153315441 Endret 26. mai 2013 av cameljockey Lenke til kommentar
cameljockey Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Gay opplegg er det noe galt med det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 er det noe galt med det? Hvorfor finnes det ikke på Play-store? Er det for både android og apple? Lenke til kommentar
cameljockey Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Hvorfor finnes det ikke på Play-store? Er det for både android og apple? dunno lol apple bare for nå Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 fuark Fått noen crazy freaks enda? Banget ei jeg møtte der her om dagen btw. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå