Jajakanskjedet Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hei! Til dere som hadde it2 eksamen nå den 23: Jeg klarte bare oppg 1 (relativt greit tror jeg). Hvordan tror dere mulighetene mine for å bestå ligger ann? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tror ikke du står, mest fordi du ikke klarte kompetanse målene for 2'er. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Tror ikke du står, mest fordi du ikke klarte kompetanse målene for 2'er. Kompetansemålene er vel ikke delt opp i karakterer? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Mange oppgaver var det der da? Hvordan kan du klare 1 oppgave greit, men resten helt blåst? ^^ Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Mange oppgaver var det der da? Hvordan kan du klare 1 oppgave greit, men resten helt blåst? ^^ Der var 4... fordi de andre involverte programmering, noe jeg ikke behersker så alt for godt Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Kompetansemålene i faget er delt inn i: Planlegging og dokumentasjon Programmering Multimedieutvikling og du har kun vist at du kan litt om multimedieutvikling, men ingenting om programmering, eller planlegging og dokumentasjon. Siden Oppgave 1 kun er multimedieutvikling, og oppgaven ikke var så stor, så tviler jeg på at du står. Det tror jeg også fordi programmering utgjør en ganske stor del av faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå