b_torivar Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 sjekk ut denne nettsiden og gi meg tilbake melding om synspunkter. Er det for mye eller blir det bare stilig. www.10x10.com tar litt tid å laste men det er verdt å vente på. er absolutt best med lyd Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kul side... men uansett liker ikke sånne sider hvis feks HW.no hadde vært oppsatt på den måten. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jævli stili kort sagt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Synes den var helt genial. :-) Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kort sagt.. sinnsykt bra ! Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 chili hehe, lastest inovation betyr ikke den skal være i html kode liksom. Har ikke mye greie på web egentlig men i forhold til å markesføre seg selv er jo liksom siden og en "dette er hva vi kan, og vi gjør det godt" lager en slik til meg ell? Lenke til kommentar
simenp Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bloat. Jeg fikk frysninger av den, lag en ren web-side. Jo mindre fjas, jo bedre. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 En ting: fikk ingen dolby digital Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Passer nok best som show off, og ikke som design på en bedriftsside. Blir alt for mye. Men stili var det... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Nydelig side, sikkert ikke så hyggelig for gamle modem, men nydelig!! God fargebruk, masse luft eg et rent pent utrykk, nydelig!! Har jeg sagt nydelig en gang for mye nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 For mye svisj og svosj for min smak. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 For mye svisj og svosj for min smak. rett og slett enig Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 stilig den der men jeg hadde nok blitt irritert visst det var en side jeg surfa paa ofte.. Men som showoff var den genial.. Passer denne posten i Nettverk egentlig ? Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det jeg irriterte meg mest da jeg faktisk forsøkte å surfe litt på den siden var alle effektene som var mellom hver gang jeg klikka på en link til den siden vises. Det kunne gått så mye raskere uten alle de effektene..... Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hmm. Får liksom ikke bestemt meg om den var jævl!g tøff eller bare forvirrende. Liker egentlig ikke alt for mye flash. Klarer liksom ikke feste øynene på det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 litt voldsom og litt "fattig" på farger.. usikker på om folk uten så stor peiling i det hele tatt vil vurdere dette firmaet med oppdrag og de som har peiling vet vel at dette blir litt for voldsomt og overdrevent for den vanlige brukeren. viktigere at det står tydelig på en knapp : trykk her en at ting og tang beveger seg. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hva med en non-flashside i tillegg? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Syns det ble alt for mye, fant ikke engang ut hva det var snakk om... Mista lysten pga all dillet... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 stilig med en gang men ble litt mye i lengden. Du kunne hatt en light versjon i tilleg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Litt for mye for min smak også. Har fremdeles ingen anelse hva for et selskap det er, bortsett fra at de kan lage uoverdrevet store flashsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå