herfje Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hei! Jeg har en GTX 660, men den er ikke kraftig nok til å kjære tre skjermer og spille ordentlig samtidig. Jeg kikket rundt og fant et gammelt Matrox G450 DualHead DVI-kort(En DVI-I-utgang og en VGA), og tenkte jeg kunne teste det. Jeg har funnet drivere, dvs. jeg har tatt driverene som egentlig er til windows server 2008 (jeg kjører windows 7), men det fungerer fremdeles ikke. Noen tips/noe hjelp? Takk! -Herfje Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er det du egentlig vil oppnå? Uten å være 100% sikker så kan du vel neppe kombinere ett matorx med hvilket som helst annet kort, du får vel heller ikke brukt sli på den måten heller, det er ikke bare å slenge inn ett annet kort så gir det deg automatisk ytelses boost. Lenke til kommentar
herfje Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Ok, grunnen til at jeg vil dette er fordi at når jeg plugger inn den tredje skjermen i det skjermkortet jeg har (GTX 660), så får jeg bilde, det er bare at det er veldig gult, dvs. jeg ser tekst og sånt, men det er bare veldig gult alt sammen. Det er ikke skjermen som er problemet, for den fungerer fint med laptopen blant annet, og jeg får det samme problemet med de andre to skjermene når jeg plugger de til med den samme kabelen. Derfor ville jeg sette inn en gpu til, og forhåpentlig vis la det løse seg derfra. Det er heller ikke noen problemer med instillingene på grafikkortet, 660 altså, for det viser samme intillinger for farger og sånt på den tredje som de to andre skjermene. Edit: skriveleif. Endret 26. mai 2013 av herfje Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Du kan ikke bruke begge kortene samtidig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det har ikke slått deg at det kan være kabelen det er noe galt med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå