Loff1 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Vel det er ulovlig og gi til mindreårige og det er ulovlig for mindreårige å brygge selv så ser ikke helt poenget ditt? Det er hverken ulovlig å gi til mindreårige eller ulovlig for mindreårige å brygge selv. For den første påstanden, se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443901 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Men dersom man finner alkohol på gata? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Men dersom man finner alkohol på gata? Da er personen som la alkoholen der skyldig for han indirekte ga alkoholen til en mindreårig. sorry for bump men når jeg kjeder meg finner jeg ofte eldre tråder 1 Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg mente hvor mange år, ikke klokkeslett da jeg skrev denne tråden Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 15, og er på fest jevnlig Begynte da jeg var 13 og har ikke hatt så mye skade av det tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg blir 27 i år, og begynte å dra på fest da jeg var 14. Da hadde de fleste venna mine allerede festa og drukket i et par år, så jeg var sent ute. Har også vært på flere fester hvor jenter og gutter ned i 10-årsalderen har vært der, og vært dritings. Typisk Trøndelag. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Typisk bygdenorge det der. Var selv rundt 12 når jeg startet med alkohol. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg bor på bygda og er 15 år, jeg har aldri vært på fest, men stort sett alle jeg kjenner på min alder har vært på fest Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Frå gammalt av så fekk du gå på dans etter at du var konfirmert (altså 15 år). Men tidene har sjølvsagt forandra seg, nå er det vell omtrent ingen offentlig tilgjengelige fester du kan gå på før du er 18 år. So for dei fleste ungdommer så er det privatfester som blir det vanlige. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jeg bor på bygda og er 15 år, jeg har aldri vært på fest, men stort sett alle jeg kjenner på min alder har vært på fest Ingen regel uten unntak. Endret 5. juli 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå