Gå til innhold

Når er det greit å reise på fest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokken 8-9, litt tidligere eller seinere avhengig av om du vil være fasjonabelt sein eller om tidligere om de som driver det er jækla fete og du vil være med dem umiddelbart

This.

Er det til en nær kompis som er fet kommer jeg gjerne tidlig, og starter ofte til PL i 2-3 tiden. Er det hos noen venninner som jeg ikke er så close med så blir det ikke før 8-9 tiden.

Lenke til kommentar

Klokken 8-9, litt tidligere eller seinere avhengig av om du vil være fasjonabelt sein eller om tidligere om de som driver det er jækla fete og du vil være med dem umiddelbart

Jeg kom klokken 9 en gang for å være fasjonabelt sein, styrta i meg halve vodkaflaska mi under en time fordi de andre hadde drukket en stund... og det var ikke like fasjonabelt akkurat, men det var topp stemning... så gikk jeg ut og rundt i tunet i bare sokkene

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lot sønnen min på 13 dra på fest. Selv er jeg 32 år gammel. Jeg vet hvordan det er å vokse opp i en drabant-by og jeg mener unga skal få oppleve og erfare idiotien med å drikke. Drikka får'n betale sjæl. Men at dem reiser hver helg er ikke noe jeg setter pris på. Men den gang det finnes narkotika i huset blir det månelyst!

Vel.. leste bare tittelen men regna ikke med det var hvilket kl.slett det var ok å begynne å feste ;)

Endret av Toalettet
Lenke til kommentar

Synes dette er veldig tidlig, skal jo gjerne på vors først, her er man jo fra seks-syvtiden helt til man drar ut på byen/til privatfest i tolv/halv-ett-tiden.

Lenke til kommentar

Er jo 18 års aldersgrense på alkohol og tobakk da, så man burde jo være såpass gammel om man skal bruke den slags nytelsemiddel.

Men er det bare snakk om pølser og saft med voksne tilstede synes jeg 3-4 er en grei alder.

Feil. Man må være 18 for å kjøpe det. Det er ingen aldersgrense på å nyte det.

Lenke til kommentar

Vel det er ulovlig og gi til mindreårige og det er ulovlig for mindreårige å brygge selv så ser ikke helt poenget ditt?

Det er faktisk ikke ulovlig å brygge selv, jeg mener å huske at en 17åring fra Tromsø vant en bryggekonkurranse for 1 eller 2 år siden

Synes dette er veldig tidlig, skal jo gjerne på vors først, her er man jo fra seks-syvtiden helt til man drar ut på byen/til privatfest i tolv/halv-ett-tiden.

Ja det varierer jo så klart, men jeg pleier som regel å bare dra på fest/vors med den samme gjengen hver helg uten noen særlig variasjon og da blir det ofte til at vi dropper å vorse før vi skal på fæst med mindre noen allerede var hos noen andre fra før av
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...