Kvakk_ Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen som har sett denne? Er den bra? Hvilken aldersgruppe passer filmen til? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 F&F filmene er vel greit passende for ungdommer, 13+ er litt vold, men ikke de mest voldelige filmene Ser alle F&F uansett hvor ræva de lager de i fremtiden. Skal se 6'ern når muligheten kommer Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Så den i går - fortsetter i samme tempo som 5'ern, noe jeg tar som et stort pluss. Det "tar litt av" i slutten av filmen med litt drøye sekvenser, men dette er popcornfilm så la gå. Jeg er veldig frista til å spoile slutten, men la oss si at filmen ikke kunne slutte bedre etter min mening. Ta med deg masse popcorn, brus og digg og kos deg: fete biler, digge damer og masse action. Endret 25. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har ikke sett den enda, men femmern var den beste hittil i serien, så har trua. Den scena mot slutten hvor de tauer et bankhvelv gjennom byen er noe av det drøyeste noensinne, men dæven så fett. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Da har du noe i vente! Det var bare en film som gjorde større inntrykk på meg i serien enn 5'ern og det var 1'ern.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Uuuuuu gleder meg nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har ikke sett den enda, men femmern var den beste hittil i serien, så har trua. Den scena mot slutten hvor de tauer et bankhvelv gjennom byen er noe av det drøyeste noensinne, men dæven så fett. Da blir du ikke skuffa for å si det sånn Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Skuffet meg, så den i går. Eneste som var lyspunkt var den deilige politidama og slutten selvsagt. Verdt å se filmen bare for slutten! 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Helt klart den beste F&F filmen. Slutten knyter sammen alle F&F filmene sammen med den stygge andungen (Tokyo Drift) på en veldig bra måte. Må si F&F tok seg opp igjen etter 5'ern. Blir veldig spennende å se hva som skjer i 7ern, kanskje Sean Boswell og Twinkie er med? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 fete biler, digge damer og masse action. Kunne ikke sagt det bedre selv! Eneste som var lyspunkt var den deilige politidama og slutten selvsagt. Verdt å se filmen bare for slutten! http://www.imdb.com/media/rm3684991488/nm0665235 Værsegod Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Så den også igår, og synes den var meeeget underholdende! Anbefales! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Har ikke sett den, men det skal jeg. Overdrevne amerikanske action-filmer er ikke favorittsjangeren min, men er flott med litt hjernedau underholdning også synes jeg. Det må til iblant! Den forrige synes jeg var god, selv om de første var bedre i mine øyne. Man må jo dømme filmen etter hva den er. Hvis du ser på Rotten Tomatoes sin omtaleside av filmen så kan du være trygg på at du ikke kaster bort pengene dine med en kinobillett. Når den får 72 % på Rotten Tomatoes så er det ikke en dårlig film ihvertfall. Et tips, ikke se på IMDb-vurderingen. Denne er i mange tilfeller meget misvisende og gir bare en pekepinn på om filmen er god eller ikke. Populære filmer får ofte altfor høy vurdering også. Er du usikker på en film, sjekk alltid Rotten Tomatoes, eventuelt søk i Google: "filmtittel+rotten", så kommer det opp. Jeremy Jahns er også veldig pålitelig om du leter etter gode filmer. Se hans anmeldelse av Fast & Furious 6 kan du se her: http://www.youtube.com/watch?v=H-DguCjiS9U Endret 25. mai 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 den var syk og morsom! ALLE Må se den Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kunne ikke sagt det bedre selv! http://www.imdb.com/...91488/nm0665235 Værsegod Feil! er ho her jeg mente http://www.imdb.com/media/rm2341512704/ch0376569 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 så den i går og jeg ble skuffa. starten var bra, men etter hvert blir actionscene litt for over the top. de siste 20min av filmen er latterlig dårlig, men det som kobler f&f 6 sammen med tokyo drift kan bli bra i f&f7. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Feil! er ho her jeg mente http://www.imdb.com/media/rm2341512704/ch0376569 ja, men du spurte etter den siste poltidama , hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå