prodsy Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Halo er nok den eneste grunnen til at jeg kommer til å gjøre et innkjøp av xbox one. Ellers kommer den til å samle støv resten av tiden slik som den forige konsollen. Hvis du er halo fanboy så lønner det seg åkjøpe ps4. Siden Microsoft kuttet samarbeidet med folka bak halo så har sony fått den rollen. Halo blir lansert til ps4 før xbox samt spilbart bonus materiale eksklusivt til ps4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hææ? Hva er det du snakker om? Microsoft eier Halo. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Cloud computing er denne generasjonens Cell. Jeg syns løgnene som har kommet ut med dette er verst. 1 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei, av hva jeg har sett så langt av PS4 og Xbox One hopper jeg glatt over denne generasjonen konsoller. Ingen eksklusive spill som frister og PCen min holder fremdeles høy standard selv om den er sikkert 4-5 år gammal nå. Grafikken i spill kommer til å stagnere frem til nye modeleringsmetoder blir laget, for det koster altfor mye å utvikle. Derfor frykter jeg også at det blir masse oppfølgere til spillserier med liten fremgang og få nye titler. Kanskje de få eksklusive titlene kommer til PC hvis flere gjør det samme. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Virker som at Forza til Xbox One blir å bruke cloud, det vil si at det første eksklusive spillet blir å få konstant nettkrav. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Virker som at Forza til Xbox One blir å bruke cloud, det vil si at det første eksklusive spillet blir å få konstant nettkrav. Neida, alle spill som bruker clouden skal også kunne spilles uten cloudtilgang. Hele cloud helps with rendering, etc etc er bare bambus uansett. 1 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei, av hva jeg har sett så langt av PS4 og Xbox One hopper jeg glatt over denne generasjonen konsoller. Ingen eksklusive spill som frister og PCen min holder fremdeles høy standard selv om den er sikkert 4-5 år gammal nå. Ja, fordi alle spill som kommer de neste 5 årene har allerede blitt vist frem! 1 Lenke til kommentar
lureru85 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 hvis jeg i DET HELE TATT kjøper en konsoll denne generasjonen blir det ps4. jeg vil ikke ha kinect, snubletråder for bruktsalg, og attpåtil må BETALE for online. nei takk. Nå er det jo nesten bekreftet at PS4 også vil ha DRM og den kommer også med kamera.Og betale for online gjør jeg gledelig. Er ikke gratis og drifte 300000 servere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvor er det nesten bekreftet? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er berre å høyre eit fullstendig ubekrefta rykte mange nok gongar det. Lenke til kommentar
lureru85 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Francis er ikke glad http://youtu.be/SyD1VlQdj2sActual opinion: http://youtu.be/Kqgz6W1518Q Stakkars Kinect.... lykke til med han der Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 <i>Forhåpentligvis er kundene prinsippfaste nok til at kundefiendtlige løsninger ikke har livets rett, og at selskapene agerer deretter.</i> En skulle ønske og tro det ja, men det er nok som å tro på julenissen. Folk betaler gjerne for å få dårligere rettigheter og bli overvåket, det viser seg gang på gang. Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hææ? Hva er det du snakker om? Microsoft eier Halo. Microsoft eier ikke bungie nei!! Dem brøt samarbeidet med Microsoft i 2007. På sony sin presse konferanse snakket bungie om nye Destiny som er videreføring av halo. Trenger ikke uttale deg om noe du ikke veit noe om. Google it! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Halo_%28series%29 Bungie er ferdig med Halo, 343 har tatt over. Microsoft eier franchisen Halo. Les om Destiny her. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Microsoft eier ikke bungie nei!! Dem brøt samarbeidet med Microsoft i 2007. På sony sin presse konferanse snakket bungie om nye Destiny som er videreføring av halo. Trenger ikke uttale deg om noe du ikke veit noe om. Google it! Microsoft eier ikke Bungie, men Bungie eier ikke Halo, det gjør Microsoft. Du vil aldri se et Halo-spill på PS4, men du vil se det nye spillet til Bungie, som heter Destiny. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Ingen eksklusive spill som frister Kanskje du burde vent med å avgjøre til E3 har vært og utviklere har faktisk vist spillene sine...om du ikke er synsk da vel å merke.. Endret 28. mai 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hææ? Hva er det du snakker om? Microsoft eier Halo. Du trenger ikke oppføre deg som troll, du vet hva han snakker om... Destiny vil være akkurat samme bullshiten som Halo. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Sad but true. Casualgamers eier ikke prinsippfasthet.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva faen? Jeg forteller at Microsoft eier Halo. Destiny er en helt annen IP. Han råder personen til å kjøpe seg PS4 om han er Halo-fan. Vel, hvor tror du Halo 5 vil komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå