Skismøring Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Ikke i bommull, men noe som er like bra - microfiber. Magasinet har mange forskjellige typer klær for jakt og friluftsliv. Kjøpte selv en tynn dress (Dovre) der, for snart 2 år siden. Men den er uten membran, så den er jo ikke for "sprut regn", selv om slike impregneres. Jeg bruker jakke (og bukse), på mer goværsdager, selv om den tåler en skvett regn. I katalogen er den er markedsført som dress, men du kan kjøpe jakke/bukse separat. Hele dressen får du får 700 kr. http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=10&prodid=4742 Har god erfaring med div. produkter fra Dovre. Det er på høyde, med langt dyrere merker. Endret 26. mai 2013 av geco5 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Takk, men det er ikke jaktjakke/skogsjakke jeg er ute etter. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Du kan jo for eksempel fortelle oss hva du er ut etter, så slipper folk å leke tippeleken. 4 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Takk, men det er ikke jaktjakke/skogsjakke jeg er ute etter. Prøv Gant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå