Johnsen-it Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 God ettermiddag folkens ! Jeg har noen servere i drift i dag, under windows server 2012. Snakker da om en enkel webserver via iis, med ftp og noe slikt stæsj på. Har også en lokal filserver, en minecraft server og en server jeg leker med for å teste nye ting. Det jeg ikke har på min venneliste på facebook, skype eller i min kontaktliste på telefon er en person som kan litt om windows server, som jeg kan spørre om hjelp når jeg lurer på noe. Jeg er alltid ute etter nye utfordringer og ting jeg kan prøve. Mest bare for morro skyld egentlig. Det jeg med andre ord spørr etter i denne tråden, er om det finnes noen der ute som har tid og ork til å være min "lærer"? En jeg kan spørre om hjelp,og kanskje en som trenger en server til å ha sine egne nettsider / prosjekter på? Send meg gjerne en Pm. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kva med å spørre her i forumet? Er hyggeleg med små diskusjoner og det er mange her som er villig til å hjelpe nokon i nød. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 La hele forumet være din lærer i stedet for 1-2. Jeg kan mye om mye, men gidder ikke være læreren din pr PM, men svarer kanskje på ting jeg kan om du spør på forumet her Det jeg ikke kan/ikke gidder svare på svarer nok noen andre på. 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Så med andre ord, du veit ikke hva du vil ha hjelp til. siden du ikke spør direkte ut. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er jo akkurat dette et forum er til.... 1 Lenke til kommentar
Johnsen-it Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Takk for svar. Vil moderatorene her godta at jeg lager en tråd som heter : min Windows server tråd, hvor jeg kan spørre om ting ? kan bruke den som en blogg, så kan de som eventuelt liker å følge med på noe sånt gjøre det ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva med å lage en og en tråd per spørmål med en god tittle? Da er det letter for de som kan og svare, vi som regel ikke tid til og åpne en og en tråd. men leser tittler er det noe vi kan så hjelper vi. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tenker du tanken att du skal hjelpe viss antall brukere med samme problem x antall ganger ser du problemet pm kontra forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå