Gå til innhold

Vurder salg av min fantastiske gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa..men spørsmålet er mer hva bør prisen være på, og som dere sikkert skjønner er jeg veldig usikker. Bruker mye tid på den men innser at om man skal få maksimal utnyttelse av leiligheten så kan jeg ikke ha en ekstra pult med stasjonær pc.. Da må jeg heller ha en laptop på kjøkkenbordet tenker jeg..

Kom også gjerne med forslag til laptops

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på Diabetus her.Rundt 7.000 burde være en grei pris, kanskje 8...

Hadde du lagt den ut til 3-4.000 hadde den nok forsvunnet rimelig fort, det er tross alt en ganske oppegående PC det er snakk om.

Lenke til kommentar

Delene koster 9867 kr ubrukt. Siden du har brukt PC en vil jeg anslå at prisen ligger mellom 4000-5000 kroner.

Til og med min brukte pc til 13000 kroner koster nå bare 5000-5500 kroner. Om 3-4 år senere vil min pc være verdt 1000-2000 kroner.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

For 5500 så tror jeg at jeg kobler den til tv og bruker den som en mediepc..så selger jeg skjermen og pulten. Eneste problemet er da at jeg ikke får spilt simcity..

Hmmm..får kanskje tenke meg litt mer om. Er jo ganske deilig å ha en stasjonær..

Om jeg skulle solgt denne til 5k, så kjøpt en nas for ha plex og så en laptop så blor det veldig fort dyrt

Lenke til kommentar

Ja, det er lite lønnsomt å selge brukt pc. Nesten slik at det svir når en innser hvor "billig" en må selge det. Stort sett så ville jeg beholdt fremfor å solgt. Har selv ett 1156 bygg som nesten aldri blir brukt, men det er da en grei maskin som jeg har nektet å solgt.

Lenke til kommentar

Kom fra mac verden og husker jeg solgte min imac 27" som jeg kjøpte til 17 for 10.. Ville jo tro at det var litt verdi i å bygge selv. Se bare på komplett pcene..får mye mer valuta for min pc ville jeg sagt. Dog er vel problemet at de som kjøper pc der ikke appelerer til en annonse med en haug med deler..sier vel dem lite.

Derimot om man kunne hatt en stasjonær pc og så en stor trådløs skjerm man kunne bært rundt da hadde det vært en god løsning..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...