Student321 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Helt seriøs.... solgte du til en person i Orkanger/Orkdal!! Solgt en bil for mange år siden til en 60-65 år gammel mann og jeg klarer ikke annet enn å kjenne meg igjen i historien... bortsett fra kjærringa da, mæøtte ikke henne. Hva faen.. JA! Han er derifra! Sikkert samme karen. Når var dette, og hvilken bil solgte du til han? Men han hadde flyttet til Nottodden nå, sa han.(det var det han skrev som adresse) Endret 29. mai 2013 av Student321 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Dette var ca 5-6-7-8 år siden, solgte han en gammel Mazda 626 tror jeg det var for 4000 kr... fortalt han alle feil med bilen men han sa det ikke var noe problem for det fiksa han selv. Plutselig får jeg en melding om at han vil ha dekt reperasjoner for det han ikke klarte å fikse å måtte ha på verksted. Fortalte at det var feil han visste om og at jeg ikke kunne dekke de skadene. Etter noen dager så får jeg en melding til om at det var noe greier med motoren og han ville heve kjøpet hvis jeg ikke betalte tilbake halve kjøpesummen. Ble irritert å sendte en melding tilbake om at hvis han ikke leverte tilbake bilen innen 3 dager kom jeg personlig å hentet da jeg ikke orket mer tull!! Hørte ikke mer da... vurderte nesten å hente den også. Endret 1. juni 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå