smort1 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Into the wide, wide open! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Fantastiske naturperler vi har i landet vårt! Likar biletet godt. Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Fantastiske naturperler vi har i landet vårt! Likar biletet godt.Magnar Takker, Magnar! Javisst har vi flott natur! Jeg liker meg godt både til fjells, og ute ved havet.... I vårt fylke har vi absolutt alt å velge i. Priviligerte, i så måte! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Et fint spennende bilde av den vakkre norske naturen God helg Svein ønsker Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Et fint spennende bilde av den vakkre norske naturen God helg Svein ønsker Leif Takker, Leif, og god helg til deg også! Idag vant Molde, gitt (4-0 over Hønefoss)..... Hurra! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Liker hvordan du har brukt vidvinkel og skapt et vakkert bilde med behagelig lys og gode farger ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Liker hvordan du har brukt vidvinkel og skapt et vakkert bilde med behagelig lys og gode farger ! Takker, Birger! Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Flott landskap, minner meg litt om Runde Vakkert Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Flott landskap, minner meg litt om Runde Vakkert Takker, Jentungen 1! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Takker, Birger! Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... Ja, det gir gode resultater og jobbe litt med diverse komposisjonsmuligheter, helt til man føler at det sitter Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Takker, Birger! :)Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... Ja, det gir gode resultater og jobbe litt med diverse komposisjonsmuligheter, helt til man føler at det sitter Ja, prøver å huske å ta flere bilder av samme motiv, med små variasjoner. Og når jeg glemmer det, så angrer jeg selvfølgelig... Enkelte ting/nyanser osv. ser en jo ikke før en får lagret bildet og sett det på stor skjerm... Lenke til kommentar
Greymale Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det var de sammenfallende linjene i dette motivet slik de forsterkes og fremheves med vidvinkelen som jeg festet meg ved først. Ellers et vakkert landskap også. Bra fotografert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Det var de sammenfallende linjene i dette motivet slik de forsterkes og fremheves med vidvinkelen som jeg festet meg ved først. Ellers et vakkert landskap også. Bra fotografert. Takker, Greymale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg