Gå til innhold

Into the wide, wide open!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastiske naturperler vi har i landet vårt! Likar biletet godt.Magnar

Takker, Magnar!

Javisst har vi flott natur! Jeg liker meg godt både til fjells, og ute ved havet.... I vårt fylke har vi absolutt alt å velge i. Priviligerte, i så måte! :)

Lenke til kommentar

Liker hvordan du har brukt vidvinkel og skapt et vakkert bilde med behagelig lys og gode farger ! :)

Takker, Birger! :)

Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... ;)

Lenke til kommentar

Takker, Birger! :)

Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... ;)

Ja, det gir gode resultater og jobbe litt med diverse komposisjonsmuligheter, helt til man føler at det sitter :)
Lenke til kommentar
Takker, Birger! :)Prøvde med litt forskjellige utsnitt/vinkler mm. akkurat på dette stedet, og falt ned på denne versjonen. Ganske fornøyd selv iallefall..... ;)
Ja, det gir gode resultater og jobbe litt med diverse komposisjonsmuligheter, helt til man føler at det sitter :)

Ja, prøver å huske å ta flere bilder av samme motiv, med små variasjoner. Og når jeg glemmer det, så angrer jeg selvfølgelig...

Enkelte ting/nyanser osv. ser en jo ikke før en får lagret bildet og sett det på stor skjerm... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...