AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Skrev en lignende post i helse, men trur den passer bedre her. Hadde sex flere ganger med en jente, helt til jeg plutselig slet litt med å få den opp. Klarte å få den opp ved å tenke på det jeg tenner mest på her i verden og samleiet gikk fint. Neste gang jeg møtte henne tok jeg sildenafil for å være siker, tok en 100mg og delte den i to, altså 50mg. Da gikk sexen helt fint uten noe problem. Denne tok jeg ca klokken 8 på kvelden, og vi våknet klokken 8 på morgenen og hadde sex 2 ganger til, og det jeg lurer på er om jeg fortsatt hadde sildenafil i systemet eller om det var all me når jeg hadde sex på morgenen? Ca 12 timer etter at jeg tok den. Anonym poster: bfdaadfc2f8c36e8f05e7e8468e5d63a Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Halveringstiden er ganske kort på sildenafil, så sannsynligheten for at du hadde det i sirkulasjon er svært liten, så dette ordner seg nok. De to grafene er henholdsvis intravenøst og via tablett, hvor tabletten har minst utslag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg