Gå til innhold

Jeg besøkte Lier mentalsykehus

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Negativ energi er vel egentlig det jeg mente med stiv energi, følelsen av at fæle ting har skjedd der.

Kommer den følelsen innenfra eller utenfra kroppen/bevisstheten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette nedlagte mentalsykehuset er kjent for sin negative energi, til tross for at mange har utført hærverk på gamle Lier kan man fortsatt kjenne den stive energien i lufta.

http://no.wikipedia....ki/Lier_sykehus

Vi dro dit og filmet vår tur gjennom bygget, vi visste det kunne være risikabelt grunnet alderen men valget uansett å gjøre det.

http://www.youtube.c...h?v=aW8n5f5_LYo

dere er kule som kan så mange banneord

Endret av TMB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet at man kan bli politianmeldt hvis man blir tatt inne i bygget?

Uskyldig ungdomslek. Hvis politiet gjør noe med en gjeng ungdommer som utforsker litt så er prioriteringa helt feil.

Ikke rart folk går over til vold og langing av heroin eller whatever, sikkert lettere å komme unna med det.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Uskyldig ungdomslek. Hvis politiet gjør noe med en gjeng ungdommer som utforsker litt så er prioriteringa helt feil.

Ikke rart folk går over til vold og langing av heroin eller whatever, sikkert lettere å komme unna med det.

Det er ikke noe hvis. Det er fakta.

Det er forøvrig innbrudd man blir anmeldt for, da samtlige nedlagte bygg er gjerdet inn og sikret.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Noen av bygningene er nedlagt i dag, men det var ikke først i 2012 at inventaret som rullestoler, dokumenter og senger ble fjernet. Ifølge Wikipedia har det også skjedd en del lite hyggelige hendelser.

Mellom 1945 og til 1974 ble det gjennomført forsøk med LSD, Lobotomi, utprøving av nye medikamenter, dødsfall under ECT-behandling[9] og forskning med radioaktive isotoper på pasienter innlagt på sykehuset

http://no.wikipedia.org/wiki/Lier_sykehus

Lenke til kommentar

"Innbrudd" i nedlagte bygg er kriminalitet uten offer.

Jeg har vært i flere nedlagte bygg som er omtrent åpent for alle å vandre rett inn i.

Joda, det skal jo litt til for å bli tatt, men den gangen man blir tatt er jo konsekvensen kjedelig.

Jeg kunne jo dratt sammenligninger av slik kriminell aktivitet med annen, men det er poengløst, og ikke minst urelevant.

Du får bare fortsette med det som gjør deg lykkelig :)

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier.

Hehe, det kunne ikke vært mer helbom her heller... Jeg har egen leilighet, drikker sjeldent annet enn vann og melk, og bedriver forskjellige typer ekstremsport.

Urban Exploring som konsept er greit nok. Det var de i overkant kule gutta på videoen jeg sleit litt med å svelge her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste er at det er ikke så mye folk som ikke liker videon, det er bare samme folkene som skriver negative ting i Diskusjon.no, disse folkene har ingen liv og skriver døgnet rundt i gamer,

Selv idioter ville skjønne at dette var tull, men de skal vere så smarte og forklare alt.....

jeg liker litt spenning, damen min trur på spøkelser, og syns det er spennende og jeg følger henne fordi jeg synes spøkelses historier er spennende.

Lenke til kommentar

Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier.

Jeg sitter hjemme i mitt eget hus og runker (ja, runke skrives med U).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv idioter ville skjønne at dette var tull, men de skal vere så smarte og forklare alt.....

jeg liker litt spenning, damen min trur på spøkelser, og syns det er spennende og jeg følger henne fordi jeg synes spøkelses historier er spennende.

What?

Jeg syns du er litt inkonsekvent her...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...