Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Negativ energi er vel egentlig det jeg mente med stiv energi, følelsen av at fæle ting har skjedd der. Kommer den følelsen innenfra eller utenfra kroppen/bevisstheten? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Dette nedlagte mentalsykehuset er kjent for sin negative energi, til tross for at mange har utført hærverk på gamle Lier kan man fortsatt kjenne den stive energien i lufta. http://no.wikipedia....ki/Lier_sykehus Vi dro dit og filmet vår tur gjennom bygget, vi visste det kunne være risikabelt grunnet alderen men valget uansett å gjøre det. http://www.youtube.c...h?v=aW8n5f5_LYo dere er kule som kan så mange banneord Endret 26. mai 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Du vet at man kan bli politianmeldt hvis man blir tatt inne i bygget? Uskyldig ungdomslek. Hvis politiet gjør noe med en gjeng ungdommer som utforsker litt så er prioriteringa helt feil. Ikke rart folk går over til vold og langing av heroin eller whatever, sikkert lettere å komme unna med det. Endret 26. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Hylster Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Dette var bare latterlig. "Shit ass, fuck dette stedet". "Her har det vært mennesker som har bodd som har daua ass. Faack." Nesten litt respektløst, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Uskyldig ungdomslek. Hvis politiet gjør noe med en gjeng ungdommer som utforsker litt så er prioriteringa helt feil. Ikke rart folk går over til vold og langing av heroin eller whatever, sikkert lettere å komme unna med det. Det er ikke noe hvis. Det er fakta. Det er forøvrig innbrudd man blir anmeldt for, da samtlige nedlagte bygg er gjerdet inn og sikret. Endret 26. mai 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) "Innbrudd" i nedlagte bygg er kriminalitet uten offer. Jeg har vært i flere nedlagte bygg som er omtrent åpent for alle å vandre rett inn i. Endret 26. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvor mange år har Lier vært nedlagt? Videoen gadd jeg ikke se en gang, etter å ha lest kommentarene under. Men det var sikkert en spennende tur Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Noen av bygningene er nedlagt i dag, men det var ikke først i 2012 at inventaret som rullestoler, dokumenter og senger ble fjernet. Ifølge Wikipedia har det også skjedd en del lite hyggelige hendelser. Mellom 1945 og til 1974 ble det gjennomført forsøk med LSD, Lobotomi, utprøving av nye medikamenter, dødsfall under ECT-behandling[9] og forskning med radioaktive isotoper på pasienter innlagt på sykehuset http://no.wikipedia.org/wiki/Lier_sykehus Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) "Innbrudd" i nedlagte bygg er kriminalitet uten offer. Jeg har vært i flere nedlagte bygg som er omtrent åpent for alle å vandre rett inn i. Joda, det skal jo litt til for å bli tatt, men den gangen man blir tatt er jo konsekvensen kjedelig. Jeg kunne jo dratt sammenligninger av slik kriminell aktivitet med annen, men det er poengløst, og ikke minst urelevant. Du får bare fortsette med det som gjør deg lykkelig Endret 26. mai 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier. Hehe, det kunne ikke vært mer helbom her heller... Jeg har egen leilighet, drikker sjeldent annet enn vann og melk, og bedriver forskjellige typer ekstremsport. Urban Exploring som konsept er greit nok. Det var de i overkant kule gutta på videoen jeg sleit litt med å svelge her. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tror Korka var han som kjørte bilen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det verste er at det er ikke så mye folk som ikke liker videon, det er bare samme folkene som skriver negative ting i Diskusjon.no, disse folkene har ingen liv og skriver døgnet rundt i gamer, Selv idioter ville skjønne at dette var tull, men de skal vere så smarte og forklare alt..... jeg liker litt spenning, damen min trur på spøkelser, og syns det er spennende og jeg følger henne fordi jeg synes spøkelses historier er spennende. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier. Jeg sitter hjemme i mitt eget hus og runker (ja, runke skrives med U). 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (ja, runke skrives med U). Jeg kan bekrefte at runke skrives med U. 1 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Selv idioter ville skjønne at dette var tull, men de skal vere så smarte og forklare alt..... jeg liker litt spenning, damen min trur på spøkelser, og syns det er spennende og jeg følger henne fordi jeg synes spøkelses historier er spennende. What? Jeg syns du er litt inkonsekvent her... 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Her er en annen video fra samme personen http://www.youtube.com/watch?v=_jui4rXavn0 TS virker som en herlig type 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå