Halfsack Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Dette nedlagte mentalsykehuset er kjent for sin negative energi, til tross for at mange har utført hærverk på gamle Lier kan man fortsatt kjenne den stive energien i lufta. http://no.wikipedia....ki/Lier_sykehus Vi dro dit og filmet vår tur gjennom bygget, vi visste det kunne være risikabelt grunnet alderen men valget uansett å gjøre det. http://www.youtube.com/watch?v=aW8n5f5_LYo Endret 25. mai 2013 av Halfsack Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er "stiv energi"? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ble for skummelt for meg da dere så en gammel vask...og tåke INNE I tunnelen. 6 Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Hva er "stiv energi"? Negativ energi er vel egentlig det jeg mente med stiv energi, følelsen av at fæle ting har skjedd der. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Gjennomferd og røkelser! Uffameien... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Du vet at man kan bli politianmeldt hvis man blir tatt inne i bygget? Jeg har forøvrig vært inne i samtlige bygg på nattestid i jobbsammenheng, og kan egentlig bare avkrefte ryktene om spøkelser og energi. Endret 25. mai 2013 av kimaasen 7 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er det lenge siden dette mentalsykehuset ble nedlagt? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 1 Tråd om det her er nok, trenger ikke spamme youtube channelen din. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tenk om en patologisk løgner hadde vært innlagt der og så kommet til USA og fortalt om det. - I was hospitalized because I'm a pathological liar. - Where? - At Lier hospital! 7 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er det lenge siden dette mentalsykehuset ble nedlagt? Det er strengt tatt ikke nedlagt, kun noen av byggene. De byggene har til de grader forfalt. De var forøvrig nyoppusset da de ble lagt ned, men det er det ingen tegn etter nå lenger. Det er forøvrig bare fjortiser og denslags som lusker rundt i området der, i tillegg til en nysgjerrig turist i ny og ned. Hovedproblemet er at folk går inn på sykehusets område, og med tanke på hva slags klientell som er lagt inn ser sier det selv selv at det ikke er spesielt smart. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Guttunger på vift. Jeg sitter her bare og rister på hodet.. Ikke én eneste setning uten banning eller "ass", heller. Hvordan forventer dere at en nedlagt, forfallen og tom bygdning skal se ut egentlig? Jeg forventer akkurat noe som det der. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaragua Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2013 For en blæst video. Fack, ass. Jævlig bra jobba ass, gutta!! Faen fet kniv Reidar tok med, eller D-raid, som jeg kaller han. Shit, ass, den gamle vasken var helt noia. 23 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 For en blæst video. Fack, ass. Jævlig bra jobba ass, gutta!! Faen fet kniv Reidar tok med, eller D-raid, som jeg kaller han. Shit, ass, den gamle vasken var helt noia. 4 LyFE 5 Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 hahaha hvorfor er det så mye hat her i verden??? er pga oss Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 "Fack, åh shit, fack tåke, fack, helvete, noia, faen, fack det stedet her ass mann..." Negative energier? Virkelig? Og så "tøffingen" som dro frem en kniv, da... Hva var den med for? Voks opp, småunger! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Så et halvt minutt, dette var det verste jeg har sett i hele mitt liv, og det inkluderer Istid 3 3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Åh, jeg tror aldri jeg har sett noen så kule gutter før. De snakker så tøft ass, helt noia bra lissom. Fyyyy faaaaen, så shiiiiit kule gutter! 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 For en blæst video. Fack, ass. Jævlig bra jobba ass, gutta!! Faen fet kniv Reidar tok med, eller D-raid, som jeg kaller han. Shit, ass, den gamle vasken var helt noia. "Fack, åh shit, fack tåke, fack, helvete, noia, faen, fack det stedet her ass mann..." Negative energier? Virkelig? Og så "tøffingen" som dro frem en kniv, da... Hva var den med for? Voks opp, småunger! Så et halvt minutt, dette var det verste jeg har sett i hele mitt liv, og det inkluderer Istid 3 Åh, jeg tror aldri jeg har sett noen så kule gutter før. De snakker så tøft ass, helt noia bra lissom. Fyyyy faaaaen, så shiiiiit kule gutter! Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier. Jeg tror Samara sa det best: Guttunger på vift. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Bare fordi dere sitter nede i kjellern hos mor og ikke gjør annet enn å ronke og drikke Mountain Dew så trenger dere ikke disse OP fordi han og kompisene hans har vært på Urban Exploring på Lier. Faktisk så bor jeg ikke i kjelleren hos min mor, jeg bor ikke engang hjemme med foreldrene mine engang!!!! Og for det andre så liker jeg ikke mountain dew 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå