-Léon- Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har laget en tråd på Corsair sitt forum, men tenkte det var like greit å poste her også. Orker ikke å oversette det så det blir bare copy/past ifra Corsair forumet. I'm starting to get a bit annoyed now. Every mouse I've bough have worked without a glitch, from Logitech to Microsoft. Now for the second time in a month the mouse have just stopped working while I'm playing. Last time the problem resolved it self, somehow. But now I have tried to reinstall driver (software) and firmware. Didn't help. And now I've tried every single USB port and now the only light that turns on are those 6 tiny led on the left side of the mouse. So It doesn't help to try to install firmware since it doesn't detect the mouse. I haven't done anything different on my computer and so on. It just stopped working. So far Ive been happy with my M90 but now... Edit: Tried it on my laptop. None of the lights goes on, and I haven't had it for more then a few month. Noen som har et forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvis du har prøvd musen i flere USB porter og på laptopen uten hell, så bør du vel prøve en RMA. Virker jo som musen er helt død når den ikke funker i noen porter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Har sendt en returforespørsel til MPX nå. Så problemet er vel "løst" Edit: Nå har jeg aldri returnert et produkt før. Men ble veldig glad når MPX svarte med at jeg ikke trengte å returnere musen og at de skulle sende meg en ny Endret 27. mai 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå