rejcops Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det finnes litt hjelp i å finne tastatu, mus, headsett og musematte som lønner seg å kjøpe.. tenker litt på razer mamba, razer kraken pro black, razer goliathus xl og razer deathstalker ultimate.. men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde kjøpe meg.. vil helst ha oe grønt og at alle delene finnes på samme butikk og ikke på mange forskjellige.. jeg vet at jeg har mange andre tråder som handler om interne deler i pcen som jeg skal kjøpe og jeg har endelig bestemt meg helt for hva jeg skal kjøpe meg, dette er hva jeg skal kjøpe meg: MSI big bang xpower 2 Intel core i7 3930K Corsair H100i Corsair AX860i Kingston SSDNow 240GB 450mb/s w/r XFX radeon hd 7970 DualFan (DD) NZXT hue rgb CM Storm Trooper side panel detter er hva jeg har tenkt å kjøpe men jeg må også få meg nytt gear , dette er hva jeg har fra før: ROCCAT Isku illuminated keyboard Razer Deathadder respawn Razer spexh Steelseries 4h BenQ gl2450HM som dere ser så trenger jeg helst nye deler... fordi at musen er et par år nå og er elendi pga all el-tapen på kabelen, musematta mister klisteret, tastaturet er fullt av støv under tastene fordi det har støtt på rommet urørt de siste 4 månedene fordi pcen min fungerer ikke.. og headsettet er falleferdig, det som holder det sammen er gaffa.. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 glemte å si at alle komentarer er til stor hjelp og at det hadde vert fint om dere kunne svare så fort som mulig og at razer naga er ikke noe jeg kommer til å kjøpe så det er ikke vits i å komentere/si at jeg burde kjøpe meg den.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1513810 Mus, headset osv. kjøper jeg etter passform og komfort. Headset må være gode å ha på over tid, og musen må være ergonomisk god. Jeg har brukt Intelli 3.0 i mange år, og har egentlig ikke lyst til å bytte den ut da den er stor og god. Når det kommer til tastatur liker jeg cherry mx blue taster veldig godt. De finner du i de fleste mekaniske tastatur nå for tiden. Og du må selvfølgelig kjøpe deg mekanisk tastatur, det er deilig å skrive på. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det finnes litt hjelp i å finne tastatu, mus, headsett og musematte som lønner seg å kjøpe.. tenker litt på razer mamba, razer kraken pro black, razer goliathus xl og razer deathstalker ultimate.. men jeg er ikke helt sikker på hva jeg burde kjøpe meg.. vil helst ha oe grønt og at alle delene finnes på samme butikk og ikke på mange forskjellige.. jeg vet at jeg har mange andre tråder som handler om interne deler i pcen som jeg skal kjøpe og jeg har endelig bestemt meg helt for hva jeg skal kjøpe meg, dette er hva jeg skal kjøpe meg: MSI big bang xpower 2 Intel core i7 3930K Corsair H100i Corsair AX860i Kingston SSDNow 240GB 450mb/s w/r XFX radeon hd 7970 DualFan (DD) NZXT hue rgb CM Storm Trooper side panel detter er hva jeg har tenkt å kjøpe men jeg må også få meg nytt gear , dette er hva jeg har fra før: ROCCAT Isku illuminated keyboard Razer Deathadder respawn Razer spexh Steelseries 4h BenQ gl2450HM som dere ser så trenger jeg helst nye deler... fordi at musen er et par år nå og er elendi pga all el-tapen på kabelen, musematta mister klisteret, tastaturet er fullt av støv under tastene fordi det har støtt på rommet urørt de siste 4 månedene fordi pcen min fungerer ikke.. og headsettet er falleferdig, det som holder det sammen er gaffa.. er kanskje litt dyr, men denne musematta synes jeg er verdt pengene. http://www.dustinhome.no/product/5010666140/razer-destructor-2-mousemat-frml/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 er kanskje litt dyr, men denne musematta synes jeg er verdt pengene. http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker er enig det at den er så dyr i forhold til størrelsen på den... har tenkt på å få meg en som jeg kan ha både mus og tastatur på.. Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) http://www.diskusjon...owtopic=1513810 Mus, headset osv. kjøper jeg etter passform og komfort. Headset må være gode å ha på over tid, og musen må være ergonomisk god. Jeg har brukt Intelli 3.0 i mange år, og har egentlig ikke lyst til å bytte den ut da den er stor og god. Når det kommer til tastatur liker jeg cherry mx blue taster veldig godt. De finner du i de fleste mekaniske tastatur nå for tiden. Og du må selvfølgelig kjøpe deg mekanisk tastatur, det er deilig å skrive på. Ja... jeg har selv razer deathadder respawn og den er digg.. men den er så ødelagt nå at jeg må bytte den ut.. og da tenker jeg litt på razer mamba fordi at den er ganske lik i formen bare enda mere ergonomisk og den er trådløs med grønne leds.. noe jeg liker veldig godt.. nå har det seg slik at jeg har bare testet noen få headsett.. og jeg liker veldig godt turtelbeach sine men jeg har prøvd razer kraken (ikke pro) og jeg syns at den var digg så jeg tenker litt på pro versionen av den.. men jeg trenger tips til noen med 7.1 lyd og har bra design.. ikke for store og helst sånn at de dekker ørene og ikke lekker lyd.og på tastatur så har jeg allerede mekaniske taster men jeg liker godt de tastene på mac.. og deadstalker ultimate tror jeg har slike.. men er ikke helt sikker på om jeg heller skal få meg mad catz sitt tastatur med skjerm... vet ikke helt hva den heter.. Endret 25. mai 2013 av rejcops Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 er enig det at den er så dyr i forhold til størrelsen på den... har tenkt på å få meg en som jeg kan ha både mus og tastatur på.. galathius way to go. har en kompis som har den. han er storfornøyd : link: http://www.dustinhome.no/product/5010600964/razer-goliathus-extended-xl-speed/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 ja... tenker å kjøpe fra maxfps.no da, fordi at det er litt billigre der + at de har flere razer produkter ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå