Swiggyswoo Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jeg vurderer å selge min PC pågrunn av at jeg rett og slett skal slutte med gaming, og heller kjøper meg en dagligdags bærbar. PC'en har deler som er alt i fra 1 måned til, om jeg ikke husker feil, 9 måneder gamle. SSD'en, Strømforsyningen og Prosessoren er derimot halvannet år gammel. Kjøleren til prosessoren er ca 1-2 måneder gammel. Kabinettet og harddisken ble kjøpt for 1 måned siden. Hovedkort og Minne ble kjøpt for ca 9 måneder siden. Windows 8, 64-bit. Kabinett: CM Storm Stryker Gaming Big Tower Hovedkort: ASUS P8Z77-V DELUXE, Socket-1155 Harddisk (SSD): Corsair SSD Nova Series 2, 60GB Harddisk 2: Seagate Barracuda® 2TB Prosessor: Intel® Core i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed Prosessorens kjøler: Corsair H100i Hydro Series CPU Kjøler. (Tilsendt de nye, bedre viftene med mindre støy og oppgradert Firmware.) Skjermkort: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 Minne: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB Strømforsyning: Corsair CX V2 600W PSU Selger i tillegg: (Vurderer, vil vite individuell verdi i tillegg til totalverdi på alt både ovenfor og disse under) Skjerm 1: BenQ 27" LED EW2730 (Utrolig god skjerm. Ingen feil. Medfølger kontroll for bytte mellom 2x HDMI kanaler, en DVI- og en VGA kanal.) Jeg satser på en 1800 kr for denne. En måned gammel. Skjerm 2: Packard Bell Viseo 240DX. Ingen skader, ingen feil. Mus: MadCatz M.M.O.7 Gaming Mouse Gloss Black. 1 måned gammel. Tastatur: Logitech Gaming Keyboard G110. Ingen skader. Ingen feil. 4-5 måneder gammelt. Skjermkort: Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 1.5 år gammelt. Det er ingen skader på PC'en eller noen komponenter. Hovedkortets eske, samt skjermkortet, tastaturets og musens eske følger med i god behold med alle komponenter intakt. Endret 25. mai 2013 av iGomoosrsly Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har selv "sluttet". Skolen tar opp så mye tid. Maskinen har jeg beholdt. Tar den frem i sommerferien og i juleferien og gamer. Det er kjekt. Lenke til kommentar
Swiggyswoo Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg skal slutte med gaming grunnet det at jeg føler jeg må. Derfor skal jeg bli kvitt den, vil ikke bli fristet til å sette meg ned og game hver gang jeg ser den. Livsstilsforandring, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå