EvilSeagull Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg bor i kollektiv sammen med to andre. En av de er jente. Jeg sa til henne: "har du solt deg? du ser så fresh og fin ut". Hun så ikke særlig takknemlig ut, så jeg ble veldig usikker. Tolket hun dette i en negativ retning? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Går vel ikke an å feiltolke den kommentaren der. Ikke tenk over det Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kommer vel an på situasjonen. Er hun rød som en tomat og huden preller av henne, kan det vel tolkes som litt sarkastisk... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Flere muligheter: * Hun tror du prøvde å legge an på henne, men hun vil ikke ha deg og avviste deg dermed ved å virke brydd. * Hun er ikke flink å ta i mot komplimenter, selv om hun setter pris på det. * Det Diabetus sa. * Hun liker deg ikke og dermed virket brydd for å gjøre deg ukomfortabel. * Hun hørte feil og trodde du spurte om hun hadde solgt seg. * Hun har en høy bitchfaktor. Du sa med andre ord ikke noe dumt. Det var en hyggelig ting å si (med mindre det Diabetus sa er tilfelle). 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er nok lurere å spørre henne istedenfor oss. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Flere muligheter: * Hun tror du prøvde å legge an på henne, men hun vil ikke ha deg og avviste deg dermed ved å virke brydd. * Hun er ikke flink å ta i mot komplimenter, selv om hun setter pris på det. * Det Diabetus sa. * Hun liker deg ikke og dermed virket brydd for å gjøre deg ukomfortabel. * Hun hørte feil og trodde du spurte om hun hadde solgt seg. * Hun har en høy bitchfaktor. Du sa med andre ord ikke noe dumt. Det var en hyggelig ting å si (med mindre det Diabetus sa er tilfelle). Du glemte det viktigste: hun er ei jente. De hører det de vil høre, ikke det som blir sagt. 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Du glemte det viktigste: hun er ei jente. De hører det de vil høre, ikke det som blir sagt. Det gjør jo jeg også. Og jeg er mann. Dessverre så fungerer det ikke så bra i praksis. Dama blir bare gretten når jeg spør hvor det blir av maten hun skulle lage. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg bor i kollektiv sammen med to andre. En av de er jente. Jeg sa til henne: "har du solt deg? du ser så fresh og fin ut". Hun så ikke særlig takknemlig ut, så jeg ble veldig usikker. Tolket hun dette i en negativ retning? hmm, fresh og fin - ville vel sagt god og solbrun, eller noe lignende. Fresh og fin er man gjerne når man kommer ut av dusjen, eller ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg bor i kollektiv sammen med to andre. En av de er jente. Jeg sa til henne: "har du solt deg? du ser så fresh og fin ut". Hun så ikke særlig takknemlig ut, så jeg ble veldig usikker. Tolket hun dette i en negativ retning? Damer tolker jo alt feil hele tiden, så det kan være at hun tenkte: "Jøss, er jeg ikke fresh og fin alltid da?" og ble sur. Hvem vet. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen ganger blir alt en sier tolket i verst tenkelige måte. Slik er det bare. 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tilåmed enkle setninger som "nå var du pen" kan bli tolket dithen at "er jeg ikke alltid pen? er jeg stygg resten av tia?!?! *rage*" Du hakke sagt noe galt hvertfall. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Eller så er hun sinna-feminist. Da har du tapt enten du sier noe eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå