Gå til innhold

Verdi - Gainward GTX 580 "GOOD"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, hva tror du jeg kunne fått for dette kortet? Jeg tenkte å selge det til en venn, men er ikke sikker på hva jeg burde selge det for.

 

Eg solgte et Asus gtx 570 Direct cu for 3 måner siden til 1200kr. så en plass mellom 1000-1500 er fornuftig :)

 

avhengig av hvor mye du vil selge for til din kompis:)

Lenke til kommentar

Prisen for dette kortet ligger ute enda for ca 3k, men det som er viktig for kjøp og salg av brukte skjermkort er at kvitteringen følger med, kjøpt i Norge (reklamasjonsrett: 5år), og om det har blitt utsatt for eksperiment (f.eks overclocking).

 

Produktet faller ikke drastisk i pris pga det er brukt, men heller at teknologien sitter i en F1-bil med full gass som fører til at andre produkter kommer med bedre spesifikasjoner, prestasjon og til samme eller billigere pris.

 

Liker ikke så godt å sette pris på slike produkt og prisen er hva kjøperen ønsker å betale (kan sikkert finne noen som vil gi 3k for den). Men om kortet har kvittering og kjøpt i Norge vil jeg si en pris rundt 2k +/-. Men om dette er en kompispris er noe annet.

Endret av cronbach alpha
Lenke til kommentar

Prisen for dette kortet ligger ute enda for ca 3k, men det som er viktig for kjøp og salg av brukte skjermkort er at kvitteringen følger med, kjøpt i Norge (reklamasjonsrett: 5år), og om det har blitt utsatt for eksperiment (f.eks overclocking).

 

Produktet faller ikke drastisk i pris pga det er brukt, men heller at teknologien sitter i en F1-bil med full gass som fører til at andre produkter kommer med bedre spesifikasjoner, prestasjon og til samme eller billigere pris.

 

Liker ikke så godt å sette pris på slike produkt og prisen er hva kjøperen ønsker å betale (kan sikkert finne noen som vil gi 3k for den). Men om kortet har kvittering og kjøpt i Norge vil jeg si en pris rundt 2k +/-. Men om dette er en kompispris er noe annet.

 

men så spørst det hvor gammalt kortet er?

Lenke til kommentar

Selge kortet til en kompis for 1500kr er litt i meste laget. Selv om nypris på kortet i dag kan være 3000kr. i5 760 koster vel også 13-1500kr hvis en klarer å oppdrive den lenger. HD 7870 er litt bedre kort og det får en tak i for 1500kr nytt. Syns 1000kr er en fin pris på kortet uten å føle seg råtten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...