untouch4ble Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hehe, forstår den. Nå var jeg så heldig og fikk starte i en av de største byen på smoke chamber, der går vi kanskje mot finalen hvis alt går etter planen Spennende å se hvordan det går. I tillegg er jeg på den skandinaviske serveren, men har ikke tatt den så seriøst, i tillegg er det få brukere der inne dessverre. Endret 3. juli 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er på Smoke Chamber selv, starta i Kirktown. Kaller meg Sarcoex. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Starta nettopp i Kirktown selv. Samma nicket som på forumet her Tok det like lang tid for dere å starte opp serveren? Har stått stille på loading i 10 min sikkert nå. Endret 4. juli 2013 av Nielsen85 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Starta nettopp i Kirktown selv. Samma nicket som på forumet her Tok det like lang tid for dere å starte opp serveren? Har stått stille på loading i 10 min sikkert nå. Kom rett inn jeg. Lasta kjapt til å være en 12Mbit linje. Endret 4. juli 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Smoke chamber er jo ferdig om ikke lenge, og hvis dere havna i by som ikke er så heldig å bli med i finalen så er det gamet "snart" over. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Kjekt å se at det er flere som får øynene opp for spillet Karret meg opp på top 20 i dag på serveren steam boiler. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 17. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2015 Bumper denne tråden litt jeg.. Tenkte jeg skulle gjenoppta spillingen av Rail Nation igjen, og det viser seg at en av de skandinaviske serverne starter opp på tirsdag denne uka. Er det noen som er gira på en runde? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Bumper denne tråden litt jeg.. Tenkte jeg skulle gjenoppta spillingen av Rail Nation igjen, og det viser seg at en av de skandinaviske serverne starter opp på tirsdag denne uka. Er det noen som er gira på en runde? Lenge sia jeg har spilt. Tror jeg kommer til å starte litt igjen. Er et perfekt spill til hytta med tregt nett og Ubuntu på laptopen. ^^ Endret 20. mai 2015 av Gnålern Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Spilte nettopp en runde(etter 1 års avvenning) med noen "venner" jeg har blitt kjent med igjennom spillet, men tar nok en pause igjen. Ikke lett å være med i spillets mest hatede asso. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå