iMarius Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Ozelot: den definerer rankingen din på server, i tillegg får du visse fordeler, feks bedre gevinster på lotteriet.. Endret 28. mai 2013 av iMarius Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 untouchable: Bli med i en association og start med å investere i fabrikkene du henter gods fra. På investeringsbiten er det mye konkurranse, siden folk ønsker så lave lastetider som mulig, og i tillegg får du mer prestisjepoeng ved å være en toppinvestor. Det samme gjelder gods som byen virkelig trenger. Er du blant de som frakter mest av den typen gods som er påkrevd for at byen skal vokse, så får du mye prestisjepoeng. Jeg får 250 prestisjepoeng hver dag, fordi jeg er den som transporterer mest kyr til byen for eksempel. Hei, bør man være med i association som har holdepunkt i samme by meg? mtp. invisteringene i fabrikkene rundt? Har prøvd ett par ganger på chatten uten å få response fra noen som vil ha meg med Går jeg på den association-knappen nederst er det helt forferdelig å lete seg fram til en association, hvertfall min mening Håper du har tid til å svare Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Untoch4ble: Ja, du bør ha en assosiasjon som har samme hjemby. Det er viktig å finne en som bryr seg litt om å oppgradere byen, slik at dere kommer videre i prosessen om å skaffe bedre og dyrere gods. Endret 3. juni 2013 av iMarius Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Har endelig kommet meg i en association. Det var håpløst å søke etter association i chatten, men valgte å gå til industrien i nærområde for å se hvilke association som har investert og valgte association uti fra det Ett lite tips til andre hvis dere sliter med å finne det samme. Endret 4. juni 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Fra neste uke kommer det en ny server til Rail Nation. En skandinavisk server Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Oi, spennende. Hadde vært moro hvis vi hadde startet i samme by og laget en diskusjon.no association. Men det er vel ikke mange på forumet her som spiller? 3 stk? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Hehe, det virker sånn.. Er vel noen som spiller, men ikke orker ta del i diskusjonen her kanskje. Mulig spillet blir mer populært med tiden. Det har i hvert fall et fint potensiale til å bli et spill mange kan like. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvordan går det i Stamford? Her i byen jeg spiller, Sleighton går det ganske bra. Vi har en sterk association i byen som samarbeider godt og har gjort at byen har nå nådd nivå 20. Jeg fant ut at jeg har konsentrert meg litt vel mye på required goods i stedet for på gods jeg kan tjene litt mer på, ofte blir det lang ventetid på requierd goods pga lav produksjon pr.time på nye fabrikker pluss den største association i byen invisterer i alle disse. dette har gått litt utover investeringene på "train station" min. Men akkurat nå har jeg en hel fabrikk så og si alene, de andre benytter en som er litt nærmere, men for meg så vil det si 2min ventetid i stedet for 20 sek. Glassfabrikken er det jeg har alene, i tillegg har jeg ett lokomotiv med høy aks som frakter quartz til glassfabrikken, og i går fikk jeg nesten 100k pr time i turnover på det ene lokomotivet som frakter quartz Nå er stocknivået litt høyere på glassfabrikken og quartzprisen har derfor sunket litt, ligger derfor på 45k med det lokket. Ble litt rotete skrevet Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er dette ett spill som tar mye tid? Så en nevnte at det minner litt travian, og det brukte jeg litt for mye tid i når jeg var på topp Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Nei, du kan sikkert bruke bare 10min - 15min pr. dag. Men kan være en fordel å logge seg inn 2-5 ganger i løpet av dagen, men absolutt ikke nødvendig 1 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Untouch4ble: Stamford går greit. Jeg er av den typen som gjør alt for at byen skal lykkes, så her satses det hardt på required goods, selv om det går litt utover økonomien. Har likevel mellom 300-500k i turnover per time, så det går ikke så ille egentlig. Stamford er lvl 17, og den vokser kjappere nå enn da jeg starta for litt over 3 uker siden. Jeg heter iMarius in-game, så det er bare å søke meg opp Om noen dager starter forresten en av serverne på nytt, det vil si at folk kan få startet helt fra begynnelsen av tidslinjen, era 1. Serveren heter Steam Boiler, det sies at den starter opp igjen i løpet av uken.. Endret 17. juni 2013 av iMarius Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Server 1, steam boiler, er nå restarta. Bare å joine de som vil starte helt fra scratch Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hmm, kanskje man skal være med helt fra starten. Må være en fordel å prøve det, hvilken by starta du i? Endret 18. juni 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Æsj, jeg hadde det litt travelt da jeg skulle regge ny bruker i steam boiler. Det gjorde at jeg overså hvor jeg ville starte og startet en annen plass enn der jeg ville, mulig å reversere dette iMarius? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Er bare å registrere seg på ny med en annen mailadresse Bør ikke spille med begge kontoene selvfølgelig. Slett den ene med mindre du spiller på en annen server med den. Endret 19. juni 2013 av iMarius Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Da har jeg endelig kommet meg inn på rett server Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Velkommen Når det gjelder assosiasjon, så anbefales det å søke seg inn på enten FlyingTrains eller Springville Ltd. Dette er søsterassosiasjonene til Springville Utd, og vi kommer til å melde inn de mest aktive til Springville Utd fra søsterassosiasjonene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da har det kommet opp en "skandinavisk" server pluss Nederland Skal dere joine denne? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg velger å holde meg til en server Blir bare stress om jeg plutselig må ha to allianser å forholde meg til, og samtidig holde styr på alt rundt. Holder meg fint i toppen av S1 english, så da trenger jeg ikke starte på andre servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå