Unquale Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Del A var tjohei, men del B følte jeg gikk til helvete. Det er på en annen side når jeg har den følelsen at det har pleid å gå bra Nå er det bare sidemål igjen på fredag! Endret 28. mai 2013 av Unquale Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det håper jeg for all del ikke, da stryker jeg :S Samme her.. Det var jo mye i teksten som var sant, og noe som kanskje kan tolkes som humor/ironi. Men følte ihvertfall ikke at hele teksten var ironisk. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vet noen hvor lang tid det tar før vi får karakteren? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 skal komme før 1 juli iallefall... Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg synes å ha lest et sted at den skal komme rundt 21. juni, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Fyfaen, 39 i feber og hovne mandler og dette er oppgavene jeg får?!? Har aldri gjort det så rævva på noe norskfaglig noensinne tror jeg. Og dersom oppgave 3 var ironisk/bare tull tror jeg at jeg må gruse ingeniørplanene og dra på nav istedet... Jeg skrev ihvertfall oppgaven min utifra at den var seriøs, men overdreven. Men jeg rakk aldri å lese igjennom, ikke engang del a, så jeg aner ikke åssen dette går 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Samme her.. Det var jo mye i teksten som var sant, og noe som kanskje kan tolkes som humor/ironi. Men følte ihvertfall ikke at hele teksten var ironisk. Tok oppgave 3 jeg også. Nå er jeg muligens på veeeeldig tynn is. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen fler som tok siste oppgave på del b? Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva var oppgave 3 igjen? Har glemt de andre oppgavene alt. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ironi på papir er så dumt... 1 Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Får vi midlertidig karakterer når vi går ut, også vitnemålet med eksamenskarakterene tilsendt i posten? Hvordan funker egentlig det? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva var oppgave 3 igjen? Har glemt de andre oppgavene alt. Analysere denne; http://www.dagbladet.no/2012/10/12/kultur/debatt/likestilling/politikk/innenriks/23838308/ Man skulle bruke retoriske begreper og kommentere noen av synspunktene til slutt. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Var oppgave 3 ironisk? Lureoppgave? Begynte å lure på om det var et slags form for kåseri. Valgte uansett den oppgaven, da jeg SKULLE analysere noe. Eneste analyseringsoppgaven fml. Dritt. Lenke til kommentar
''' Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Oppgave 2 er stort sett analyse da Lenke til kommentar
Doxxbox Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen fler som tok siste oppgave på del b? Jeg tok oppgave 4. Er veldig fornøyd/spent. Føler jeg alltid er kjempefornøyd med norskstilene mine, helt til jeg får den standarde 4eren. Lenke til kommentar
Saffi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg tok oppgave 3.. Håper ikke hele artikkelen var ironisk for å si det sånn, for da stryker jeg. Men jeg glemte å ta med kilder.. Brukte ikke noen spesielle kilder utenom selve artikkelen. Trekker det ned veldig mye?? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det håper jeg for all del ikke, da stryker jeg :S Lærere har sluttet å stryke elever hvis du ikke forstår ironi. Man får litt trekk, men hvis man klarer å argumentere godt skal det gå greit. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg tok oppgave 3.. Håper ikke hele artikkelen var ironisk for å si det sånn, for da stryker jeg. Men jeg glemte å ta med kilder.. Brukte ikke noen spesielle kilder utenom selve artikkelen. Trekker det ned veldig mye?? Læreren vår sa at vi burde bruke en del kilder, da det ikke alltid er helt positivt å bare ta alt fra hodet ditt. Kunne like greit skrivd ned noen sider i norskbøkene dine Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Lærere har sluttet å stryke elever hvis du ikke forstår ironi. Man får litt trekk, men hvis man klarer å argumentere godt skal det gå greit. Synes det allikevel er helt håpløst å skrive ironisk tekst,som en sa høyere opp her, ironi funker ikke i tekstform. Endret 28. mai 2013 av Ownbeef Lenke til kommentar
Saffi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Læreren vår sa at vi burde bruke en del kilder, da det ikke alltid er helt positivt å bare ta alt fra hodet ditt. Kunne like greit skrivd ned noen sider i norskbøkene dine Hmm.. men tror du det blir veldig mye trekk for det? Skrev ikke opp en kildeliste eller noen ting, glemte det helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå