xbomullx Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvilken karakter fikk du? Spør fordi jeg leste oppgaven din. Jeg fikk 4! Og jeg sendte den til faglæreren min og, som er veldig streng, og hun sa hun ville gitt 5. Så er veldig spent! Lenke til kommentar
thiho Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg har enda ikke fått epost, burde jeg ta kontakt med skolen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+as3d2f48 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei!Jeg ser det er flere enn meg som har tatt " Kvinnene knuser oss" når det gjelder eksamen. Jeg var uheldig å stryke på den, lite retorikk osv.. Vil noen sende meg deres eksamenssvar dere som har bestått? Karakteren har ingenting å si, så lenge dere har bestått ! Har eksamen på tirsdag så det haster litt, hadde sett stor pris på det! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Lan-Nhi Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg kan sende deg min. Min er en 3er, og da har du noe å sammenligne med. Vil du også sende til meg? Har eksamen på tirsdag.. Jeg vil gjerne se og sammenligne for å se hva jeg gjorde feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+as3d2f48 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vil du også sende til meg? Har eksamen på tirsdag.. Jeg vil gjerne se og sammenligne for å se hva jeg gjorde feil. Hva slags oppgave tok du på tirsdag? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 kan noen vennligst gi men oppgavene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå