Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftlig eksamen i norsk hovedmål Vg3 - 28. mai 2013

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke engang inn på itslearning og skolearena lenger. Veit ikke om det kanskje skyldes at jeg satt opp mac´en (skolepcen) på nytt i dag, men skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si. Teit er det i alle fall.

det skal ikke ha noe og si det da :hmm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke Skolearena.

ok, nei da vet jeg ikke. Har du vert elev ved vgs i år?

kanskje dere bruker noe annet enn It'slearning og fronter? har du It'slearning konto så har du skolearena der. Men du vil få resultatet i posten også og ikke bare lektronisk.

Jeg vil også vite hvordan det gikk selv bare synd at privatistweb er treeege med å legge ut :hrm:

blæ skulle ønske jeg ikke hadde lærerversjonen av skolearena i år.Men det ville bare sett rart ut og ville ikke gått an siden jeg har typen av den i år. Jeg føler nemlig at privatistweb sia er så gammaldags og tungvin :rofl:

Endret av bhostby
Lenke til kommentar

Neinei går på vanlig skole! Min vennines skole sa de skulle offentliggjøre 21. juni men de sa ikke klokkeslettet..

ok. Det varier litt, da jeg hadde tatt matte var karakteren ute etter kl.9. Da jeg tok norsk i fjor på den tida da jeg faktisk gikk på skolen kom den ut etter kl.12. Det er vel bare å sjekke litt inne mellom.

mellom 9- 12 da kanskje..

Lenke til kommentar

Fikk én karakter høyere på sidemålseksamen, enn hva jeg har i standpunkt i faget.

Har jeg grunn til å klage på standpunktkarakteren, ved å si at hun har vært for streng?

Av innleveringer i vår har jeg fått 3/4 (kortsvar), 3- (stiloppgave) og 3/4 på tentamen.

Lenke til kommentar

Da bør du få 3. Standpunkt og eksamenskarakter henger ikke sammen, derfor vil du ikke få medhold om du bruker det som begrunnelse, på lik linje med at du ikke kunne brukt standpunktskarakteren som grunnlag for å klage på eksamenskarakteren

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...