bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg kommer ikke engang inn på itslearning og skolearena lenger. Veit ikke om det kanskje skyldes at jeg satt opp mac´en (skolepcen) på nytt i dag, men skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si. Teit er det i alle fall. det skal ikke ha noe og si det da Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er nok inne på skolearena.På privatistweb har det ikke kommet hos meg enda.. Har ikke Skolearena. Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Har ikke Skolearena. ok, nei da vet jeg ikke. Har du vert elev ved vgs i år?kanskje dere bruker noe annet enn It'slearning og fronter? har du It'slearning konto så har du skolearena der. Men du vil få resultatet i posten også og ikke bare lektronisk. Jeg vil også vite hvordan det gikk selv bare synd at privatistweb er treeege med å legge ut blæ skulle ønske jeg ikke hadde lærerversjonen av skolearena i år.Men det ville bare sett rart ut og ville ikke gått an siden jeg har typen av den i år. Jeg føler nemlig at privatistweb sia er så gammaldags og tungvin Endret 20. juni 2013 av bhostby Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) det skal ikke ha noe og si det da Når tid blir eksamensresultatet publisert i morgen 21. juni på skolearena? 16.00? Eller 12.00? Endret 20. juni 2013 av Hallaballakamma Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Når tid blir eksamensresultatet publisert i morgen 21. juni på skolearena? 16.00? Eller 12.00? jeg tror det er 12. Men det er fler her som har fått den nå. Er du privatist legges den ikke der. Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 jeg tror det er 12. Men det er fler her som har fått den nå. Er du privatist legges den ikke der. Neinei går på vanlig skole! Min vennines skole sa de skulle offentliggjøre 21. juni men de sa ikke klokkeslettet.. Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Neinei går på vanlig skole! Min vennines skole sa de skulle offentliggjøre 21. juni men de sa ikke klokkeslettet.. ok. Det varier litt, da jeg hadde tatt matte var karakteren ute etter kl.9. Da jeg tok norsk i fjor på den tida da jeg faktisk gikk på skolen kom den ut etter kl.12. Det er vel bare å sjekke litt inne mellom. mellom 9- 12 da kanskje.. Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Det er skolen du går på som legger inn karakterene på skolearena, og noen skoler er vel bare raskere enn andre da.. Lenke til kommentar
smackern Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Fikk én karakter høyere på sidemålseksamen, enn hva jeg har i standpunkt i faget. Har jeg grunn til å klage på standpunktkarakteren, ved å si at hun har vært for streng? Av innleveringer i vår har jeg fått 3/4 (kortsvar), 3- (stiloppgave) og 3/4 på tentamen. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Da bør du få 3. Standpunkt og eksamenskarakter henger ikke sammen, derfor vil du ikke få medhold om du bruker det som begrunnelse, på lik linje med at du ikke kunne brukt standpunktskarakteren som grunnlag for å klage på eksamenskarakteren Endret 20. juni 2013 av UglyCasanova Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Vi får vite karakterer på mandag. Var på avslutning i dag og de var veldig strenge på at ingen får vite noe før da. Vente vente vente... Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hva faen. 3 på både bokmål og sidemål. Jævla dritt. Lenke til kommentar
Hylster Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fikk 4. Som forventet egentlig. Følte det gikk rett vest så. 5 på sidemål da, heldigvis. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fikk 4. Hadde senket mine egne forventninger og sagt enten 3 eller stryk, så alt over er tipp topp Samme karakteren også på sidemål. 1 Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fikk 5, fornøyd Ditto Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvordan fikk dere Bruker-ID for skolearena? Skolen min er heller ikke oppført på den listen. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvordan fikk dere Bruker-ID for skolearena? Skolen min er heller ikke oppført på den listen. Jeg kommer inn på skolearena gjennom itslearning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå