Hylster Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har dere fått i dag? Har ikke kommet ut noe enda hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ikke en gang standpunktkarakterene mine er lagt ut på skolearena så jeg har ikke høye forhåpninger, hehe. Skolen er litt treeeg. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kun fått S2-eksamen, ikke noen av de andre. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg kommer ikke engang inn på itslearning og skolearena lenger. Veit ikke om det kanskje skyldes at jeg satt opp mac´en (skolepcen) på nytt i dag, men skjønner ikke hvordan det kan ha noe å si. Teit er det i alle fall. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 får vi ikke karakteren imorgen? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Jeg fikk 4 på denne eksamen. I og med at jeg feiltolket oppgaven, så er jeg fornøyd! Endret 20. juni 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg fikk 4 på denne eksamen. I og med at jeg feiltolket oppgaven, så er jeg fornøyd! så bra :-) håper de legger ut på privatistweb snart også. Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 6er i både muntlig og skriftlig Deilig! Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 6er i både muntlig og skriftlig Deilig! Gratulerer! Er det mulig å få lese besvarelsen din? Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Gratulerer! Er det mulig å få lese besvarelsen din? Beklager, men den har sannsynligvis gått tapt i forbindelse med resofting av skole-PC'en, ellers skulle jeg gjerne ha sendt den! skrev du bra? Tydligvis Hadde spesialisert meg på artikkel, så gikk for oppgave 1 om jeg husker rett. 2 Lenke til kommentar
pannacotta Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Beklager, men den har sannsynligvis gått tapt i forbindelse med resofting av skole-PC'en, ellers skulle jeg gjerne ha sendt den! Tydligvis Hadde spesialisert meg på artikkel, så gikk for oppgave 1 om jeg husker rett. Hvilke kilder brukte du til oppgave 1? Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Hvilke kilder brukte du til oppgave 1? Panorama lærebok VG2 og VG3, i tillegg til Å lykkes med litteraturhistorie fra Cappelen Damm, som var til stor hjelp. Endret 20. juni 2013 av Pyls Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor finner folk resultatet? Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Noen av dere som har fått karakter som er privatister fra Oslo? Jeg får denne beskjeden: Karakterer for vårens eksamener vil være tilgjengelige under "Mine eksamener" fra begynnelsen av uke 26. Føles som å vente på Godot 1 Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvor finner folk resultatet? Det er nok inne på skolearena.På privatistweb har det ikke kommet hos meg enda.. Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Noen av dere som har fått karakter som er privatister fra Oslo? Jeg får denne beskjeden: Føles som å vente på Godot æsj...da må vi vente til mandag da hvor ser du den meldinga? jeg ser den ikke. Er du inne på privatistweb eller er det generell info for privatister i oslo? jeg er ikke privatist i oslo. Men i Akershus. Endret 20. juni 2013 av bhostby Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) privatistweb.no, velg fylke. så står det i rødt midt på siden, før du logger inn Endret 20. juni 2013 av UglyCasanova Lenke til kommentar
bhostby Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 privatistweb.no, velg fylke. så står det i rødt midt på siden, før du logger inn hmm... dårlig med oppdatering for Akershus Står ikke noe her enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå