AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 er jeg syk om jeg har diaré med mageknipe, kvalme, hodepine og svimmel? bare lurer siden jeg har jo ikke vondt i halsen, hoster ol... PS: diaréen hadde jeg bare i går kveld, men de andre symptomene har jeg hatt en stund.. Anonym poster: 0091264bfcf2c38888bb96cac4a259c1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 De fleste sykdommer innebærer verken vondt i halsen eller hoste, så at du ikke opplever dette er verken en indikasjon på det ene eller det andre...bort sett i fra at du ikke har vondt i halsen eller hoster. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hjernesvulst, kyssesyke, jernmangel Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ja, du er syk, hvis definisjonen på syk er motsatsen til totalt fravær av fysisk eller psykisk ubehag. Hvis dine plager vedvarer over 9 dager eller du på annen måte blir sykere, bør du oppsøke lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå