Jego Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg har Norman Security Suite. Det har fungert greit, men i går fikk jeg følgende melding da jeg prøvde å åpne hovedsida for programmet: Access Denied Description: You are not allowed to access the document at location http://127.0.0.1:2868/ Og slik er det fremdeles, får ikke åpnet. Hva har skjedd? Og hvorfor er meldingen på engelsk? Det hele startet rett etter at jeg hadde installert Adobe Acrobat. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Port 2868 tilhører Norman Proprietary Event Protocol NPEP, så porblemet ligger hos Norman. Henvend deg til kundeservicen til Norman, de fikser nok problemt. Lenke til kommentar
Jego Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Norman kundeservice sa at de aldri hadde sett denne meldingen før, men jeg ble rådet til at kjøre en reparasjon av programmet. Det hjalp ikke . Selv om jeg kommer inn av og til, så er det vanlige å få denne meldingen. Dersom det ikke hjalp skulle jeg kjøre reinstallasjon, sa Norman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå