Aetius Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Du kan vinne store premier!Last opp bildene fra nasjonal fotovandring 2013 Lenke til kommentar
persatre Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 3 bilder lastet opp. Dette var virkelig morsomt og inspirerende å være med på. Lærer mye av bare å vandre sammen med mange med samme interesse. Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Klarte å laste opp mine 3 i 'thumbnail' kvalitet ved en feil Håper jeg får sjansen til å laste opp på nytt ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Klarte å laste opp mine 3 i 'thumbnail' kvalitet ved en feil Håper jeg får sjansen til å laste opp på nytt ? Tror det skal gå bra. Gjør et forsøk. Går det ikke, ta kontakt med meg eller Erlend. Lenke til kommentar
tanjack Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan ser man at opplastning av bilder er gjennomført ? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det står på den lappen med konkurranseregler vi fikk utdelt at man kan laste opp et bilde på Japan Photos facebook side. Kan dette bildet være en av de tre man laster opp her, eller må det være et 4 bilde? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fikk feilmelding: "Filstørrelsen overskrider grensen på 5 MegaBytes" Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvordan ser man at opplastning av bilder er gjennomført ? Du får en mail med bekreftelse. Det fikk hvertfall jeg. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Lastet opp mine tre bilder, alle over 5mb og det ene rett under 10. Ingen problemer, og bekreftelse kom i posten. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Da ble 3 bilder lastet opp. Takk for en flott dag! Min første fotovandring ga absolutt mersmak. Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kjæresten min lastet opp bildene, og alle var på over 5 MB. Hun sa hun fikk dem lastet opp, og lurte på om det var noen mulighet for henne å laste dem opp igjen? Hun var redd for at bildene hennes ikke ville bli vurdert, siden hun overgikk 5 MB grensen. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Lastet opp mine tre bilder, alle over 5mb og det ene rett under 10. Ingen problemer, og bekreftelse kom i posten. Jeg forminsket bildene mine kraftig, da gikk det greit. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kjæresten min lastet opp bildene, og alle var på over 5 MB. Hun sa hun fikk dem lastet opp, og lurte på om det var noen mulighet for henne å laste dem opp igjen? Hun var redd for at bildene hennes ikke ville bli vurdert, siden hun overgikk 5 MB grensen. Hvis hun fikk lastet dem opp, og fikk bekreftelsesmail med at de var blitt lastet opp, så er det jo ikke noe problem. Grensen er jo på 10 MB nå. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Når ble den hevet til 10MB? Da det ble klart at den tekniske løsningen taklet det. Lenke til kommentar
Kristoffer_Nikol Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bildene mine ble plutselig bare tatt når jeg prøvde å laste de opp, kan jeg trekke tilbake de to som ble lastet opp og velge på nytt? Dette var ikke slik jeg hadde tenkt meg... Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Tror det skal gå bra. Gjør et forsøk. Går det ikke, ta kontakt med meg eller Erlend. Sendt deg en PM /melding. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Bildene mine ble plutselig bare tatt når jeg prøvde å laste de opp, kan jeg trekke tilbake de to som ble lastet opp og velge på nytt? Dette var ikke slik jeg hadde tenkt meg... De tre sist opplastede bildene fra hver deltager anses som tellende. Resten ser vi bort fra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 De tre sist opplastede bildene fra hver deltager anses som tellende. Resten ser vi bort fra. Enkel og grei regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg