Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Trenger et nytt rpg spill Kult vis det har Housing system og sånt. men trenger ikke og være sandbox Har spilt alt av TESO. Dragon age 1 og 2 The witcher 1 og 2 Dragons Dogma Kingdom of amelur. Kanskje noe jeg gått glipp av på kickstarter. sikkert glemt noen spill. Helst være bra grafikk men ikke et must. Kom forslag takker så mye mvh Richard Endret 25. mai 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Om du ikkje har noko i mot litt eldre spel, så er det jo ein enorm katalog av klassiske RPG-ar ein kan jobbe seg gjennom. Om det må være litt meir moderne kan du jo prøve Fallout 3 eller New Vegas (går ut i frå kva du har skrive på lista no). Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg kommer ikke på noen særlig nye spill, men jeg har alltids en liste over rollespill jeg har hatt det moro med. Fellesnevneren for denne listen er at det er stort sett eldre spill, noe som blant annet sees på grafikken. I listen under kommer jeg til å trekke frem ett av elementene jeg liker best ved spillet. Neverwinter Nights - Et langt spill basert på DnD 3.0 reglene. Hvis du liker store muligheter for karakterutvikling når det kommer til evner og trylleformularer kan dette være et godt valg. Om du velger å titte på NWN anbefaler jeg deg også å sjekke ut mods. Det er laget mye bra for å forbedre både det ene og det andre. Planescape: Torment - En utrolig interessant setting og historie, ADnD regler. Deus Ex - Et spill med utrolig mange muligheter for å løse hvert oppdrag. Du som spiller står meget fritt til å ta de valgene du selv ønsker. Divinity II: The Dragon Knight Saga - Et spill jeg likte overraskende godt, historien er det så som så med, men gameplay generelt likte jeg. Fallout I & II - Interessant setting, mørk humor, rundebasert, isometrisk synsvinkel. Jeg foretrekker disse to fremfor Fallout 3 og New Vegas. Av nyere spill kan jeg jo nevne Mass Effect-serien. Den har i mine øyne noen mangler, men historien, oppdrag og karakterer i spillet er godt laget. -Deluze Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Om du ikkje har noko i mot litt eldre spel, så er det jo ein enorm katalog av klassiske RPG-ar ein kan jobbe seg gjennom. Om det må være litt meir moderne kan du jo prøve Fallout 3 eller New Vegas (går ut i frå kva du har skrive på lista no). spilt dem begge takk for svar Jeg kommer ikke på noen særlig nye spill, men jeg har alltids en liste over rollespill jeg har hatt det moro med. Fellesnevneren for denne listen er at det er stort sett eldre spill, noe som blant annet sees på grafikken. I listen under kommer jeg til å trekke frem ett av elementene jeg liker best ved spillet. Neverwinter Nights - Et langt spill basert på DnD 3.0 reglene. Hvis du liker store muligheter for karakterutvikling når det kommer til evner og trylleformularer kan dette være et godt valg. Om du velger å titte på NWN anbefaler jeg deg også å sjekke ut mods. Det er laget mye bra for å forbedre både det ene og det andre. Planescape: Torment - En utrolig interessant setting og historie, ADnD regler. Deus Ex - Et spill med utrolig mange muligheter for å løse hvert oppdrag. Du som spiller står meget fritt til å ta de valgene du selv ønsker. Divinity II: The Dragon Knight Saga - Et spill jeg likte overraskende godt, historien er det så som så med, men gameplay generelt likte jeg. Fallout I & II - Interessant setting, mørk humor, rundebasert, isometrisk synsvinkel. Jeg foretrekker disse to fremfor Fallout 3 og New Vegas. Av nyere spill kan jeg jo nevne Mass Effect-serien. Den har i mine øyne noen mangler, men historien, oppdrag og karakterer i spillet er godt laget. -Deluze Spilt dem også utenom Planescape: Torment er ikke det på kickstarter? da? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hva med Gothic 3? Eller Risen 1 og 2? 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Torment: Tides of Numenera er på Kickstarter. Det er ein oppfølgjar til Planescape: Torment. PS:T er ganske gammalt. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Baldurs gate Icewind dale Star Wars KOTOR Final Fantasy 7,9 og 10. Might and magic 6, mandate of heaven Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har ikkje spelt det sjølv, men Two Worlds 2 skal ikkje vere så verst meiner eg. Det første kan også vere aktuelt, men fikk litt dårlegare kritikkar. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Om grafikk ikke er det viktigste er Gothic 2 en av de beste RPG opplevelsene jeg har hatt. Two Worlds 2 er slett ikke ille, og fortjener muligens ikke den dårlige kritikken det fikk. Men det blir fort veldig enkelt. Endret 25. mai 2013 av Neppe 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Beste med Two Worlds 2 var uten tvil utvildelsen hvor du starter på ei øy og bare kan seile rundt, herlige greier. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Beste med Two Worlds 2 var uten tvil utvildelsen hvor du starter på ei øy og bare kan seile rundt, herlige greier. Og det landområdet som er ditt i multiplayer, der du kan kjøpe deg gårder o.l. for å tjene litt ekstra penger. Har ikke sett det før i RPG, og synes det var utrolig kult. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Har Two worlds 2 installert på Xboxen... Har spilt det før men kjøpt det nettopp igjen få om jeg kan komme igang med det. Ferdig med Risen har ikke begynt på 2 ennå. Spilt alle gamle rpg så og si. Men takker så mye for forslag Endret 25. mai 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Og det landområdet som er ditt i multiplayer, der du kan kjøpe deg gårder o.l. for å tjene litt ekstra penger. Har ikke sett det før i RPG, og synes det var utrolig kult. Må du ikke lage deg en ekstra online char da? Takk Beste med Two Worlds 2 var uten tvil utvildelsen hvor du starter på ei øy og bare kan seile rundt, herlige greier. Kan du fortelle meg litt mer om dette? hadde jeg satt pris på. vet jeg kan google det men moro høre fra folk som har spilt det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Må du ikke lage deg en ekstra online char da? Online og Singleplayer er separat ja. Online er også lukket, og karakteren er ikke lagret på din datamaskin. 1 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Online og Singleplayer er separat ja. Online er også lukket, og karakteren er ikke lagret på din datamaskin. ok takk for svare I TW2 kan man ha Hus i single player delen? Endret 25. mai 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 ok takk for svare I TW2 kan man ha Hus i single player delen? Det husker jeg faktisk ikke. Men du kan vel bare drepe noen og ta over huset dems om du ønsker det. Det er et veldig åpent spill, så du står stort sett fritt frem for det meste. Men da er det ikke til mer enn lagring av items. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Det husker jeg faktisk ikke. Men du kan vel bare drepe noen og ta over huset dems om du ønsker det. Det er et veldig åpent spill, så du står stort sett fritt frem for det meste. Men da er det ikke til mer enn lagring av items. okay takker Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Har du spilt noen av Mount & Blade spillene? -Deluze Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Har du spilt noen av Mount & Blade spillene? -Deluze Har ikke det.. ser litt tøft ut Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg liker spillene veldig godt, hvor det er "Warband" jeg har spilt mest. Om du velger å prøve det anbefaler jeg "Floris Mod Pack" som fikser ting og tang. Spillene har sine svakheter, men i det du hogger ned fiender fra hesteryggen glemmer i hvert fall jeg alle disse. Mount & Blade 2: Bannerlord er på vei, men det er ikke gitt noen info om når vi kan vente det enda. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå