Greven22 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei Jeg vurderer og kjøpe ny PC etter som den gamle PCen min (se signering) begynner å bli litt slapp! Det jeg uanz skal bruke fra den gamle PCen er mus & tastatur, skjerm, floppy dvd rom og cd brenner! Har også en 120 Gig seagata hd som jeg er veldig fornøyd med. Kravene til PCen er : Den skal ikke bråke så mye Den skal kunne kjøre grafikk program som 3dsmax bra! Ellers så skal den brukes til spill og film! Har sett litt på dette oppsettet: CPU: Intel Pentium 2,4 GHz HT 800 FSB - ca 1800 kr HK: Abit IC7-G Socket478/800Mhz P4 Hovedkort ca 1600 kr RAM: GEIL-1GB - PC400 DDR Minne 2*512 ca 2300 Skjermkort: Sapphire Radeon 9600 PRO Fireblade E 128 MB ca 1800 kroner HD: Seagate Barracuda 7200 120 GB S-ATA ca 1000 Kabinett: Lepont Fulltower, Aluminium, 3 Vinduer ca 2000 Strømforsyning: Lepont strømforsyning, 370W, ATX12V/P4 ca 600 Kjølevifte: Mist Black Silence ca 300 Kabinett Vifter: Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A) ca 300 Til sammen rundt 11500 Er dette noe særlig eller kan noen sette opp noe bedre til samme pris ? Er usikker på om jeg trenger det kabinettet men det så jævelig tøfft ut 8) Skal ikke kjøpe det med engang så jeg håper det faller litt i pris uanz:) Jaja men si hva du liker og ikke liker med dette oppsettet hvertfall! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er bra ut det:D Men det blir billigere, MYE billigere om du går for et Amd oppsett. Bare så du er klar over det. mvh André. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 billige kanskje .., Men jeg vil ha HT og andre pentium god biter... dessuten skal jeg kunne sove i samme rom som PCen når den står på og da må den være ganske stille.. eller burde jeg kanskje vente til 64 bit AMD kommer ? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det hadde jo vært best og vente om du vil ha det nyeste, råeste men om du venter og venter får du jo aldri noe. Om du vil spille NÅ kjøper du nå. Men 64 amdëne vil være dyre i forhold til nåtids CPU*ene både amd og intel, så en plass at prien kom til og være fra 3k og oppover. men jeg syns oppsettet ditt der så bra ut. Løp og kjøp! Choo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå