Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kvitveis - Natural. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Syntes dette var ett rint ,stilfullt, ja veldig flott bilde av en hvitveis. Ser ikke noe galt der du ser men kjenner så lite til LR4 som verktøy. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Flott av hvitvesien dette!! Mvh Tove Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Synes alle Hvitveisen dine flotte, både naturell, S/H og sepia. Stilreine og skarpe der de skal være skarpe. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men det lille jeg kan, kan du helt sikkert, men nevner det allikevel,. Du kan gå inn på Lens Corrections , husker ikke om det er fanen for profile eller color, men mener det er color. Der kan du krysse av for Remove chromatic aberations. Det har du sikkert allerede gjort. Finnes mer avanserte måter der, håper noen kan hjelpe deg videre. Synes ikke jeg ser så mye til det på bildet ditt, eller ser det egentlig ikke. Ser det godt på mine bilder av spesielt blåveisen. Tror kanskje det også har noe med at kronbladene er så tynne, og at det slipper mye lys gjennom dem ytterst der. Men bare gjetning Lykke til Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Tusen takk for fine tilbakemeldingar alle saman. Får prøva meg fram Magnar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Om du i Lightroom trykker på Help-knappen i linjen over programmet, og der trykker på Develope Module Help , og så går i søkefeltet og søker opp chromatic aberation så vil du få opp flere forslag til hjelp, både Adobes egne, og andres: Denne linken kom opp når jeg søkte der modulehttp://www.adobe.com/cfusion/search/index.cfm?cat=support&term=chromatic%20aberation&loc=en_US&lr=en_US&product=lightroom Endret 25. mai 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Tusen takk for tipset Jentungen1 Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg