Gå til innhold

Kvitveis - Natural.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes alle Hvitveisen dine flotte, både naturell, S/H og sepia. Stilreine og skarpe der de skal være skarpe. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men det lille jeg kan, kan du helt sikkert, men nevner det allikevel,. Du kan gå inn på Lens Corrections , husker ikke om det er fanen for profile eller color, men mener det er color. Der kan du krysse av for Remove chromatic aberations. Det har du sikkert allerede gjort. Finnes mer avanserte måter der, håper noen kan hjelpe deg videre. Synes ikke jeg ser så mye til det på bildet ditt, eller ser det egentlig ikke. Ser det godt på mine bilder av spesielt blåveisen. Tror kanskje det også har noe med at kronbladene er så tynne, og at det slipper mye lys gjennom dem ytterst der. Men bare gjetning ;) Lykke til

Lenke til kommentar

Om du i Lightroom trykker på Help-knappen i linjen over programmet, og der trykker på Develope Module Help , og så går i søkefeltet og søker opp chromatic aberation så vil du få opp flere forslag til hjelp, både Adobes egne, og andres: Denne linken kom opp når jeg søkte der :) modulehttp://www.adobe.com/cfusion/search/index.cfm?cat=support&term=chromatic%20aberation&loc=en_US&lr=en_US&product=lightroom

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...