Laila - Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ålesund i S/H Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Mange interessante detaljer å studera her. Veldig god djupneverknad og flott med dei runde toppane som balanserer fint mot dei firkanta bygningane. Likar dette godt:) Magnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Dette er bra, Ålesund er en fantastisk by når man likere å fotografere. Må bare si bedre og bedre dag for dag, likte dette. P.S artig å sett det i farger. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Flott bilde av Ålesund, artig å se hvordan byen blir omkransa på en måte. Detaljert og fint. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Mange interessante detaljer å studera her. Veldig god djupneverknad og flott med dei runde toppane som balanserer fint mot dei firkanta bygningane. Likar dette godt:)Magnar Takker Magnar for en hyggelig og interessant kommentar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Dette er bra, Ålesund er en fantastisk by når man likere å fotografere. Må bare si bedre og bedre dag for dag, likte dette. P.S artig å sett det i farger. Takker Jarle Ja Ålesund er nydelig! Har lastet opp et i farger også. Må bare si at jeg ikke helt vet hva og hvordan jeg skal gjøre med bildet ennå. Har økt ørlite på kontrast. Dempet saturisation, og økt vibrance(mellomtonene). Og så har jeg dempet kun den gule fargen for at den gule bygningen i framkant ikke skal ta for mye fokus. Er ikke ferdig med bildet ennå, er usikker på alt med kontrast og farger og alt mulig...synes det er litt kaotiskt Har andre bilder fra samme utsiktspunkt som ikke er så fortettet, kanskje letter å "rydde" litt i dem Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Flott bilde av Ålesund, artig å se hvordan byen blir omkransa på en måte. Detaljert og fint. Tusen takk for hyggelig kommentar Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg