RBW Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Delta i helgekonkurransen og få sjansen til å vinne en rekke nettverksprodukter.Konkurranse: Vinn lekker designpakke til stuen Lenke til kommentar
julenisse97 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 "Denne helgen kan du stikke av med en med en lekker produktpakke fra Jensen Scandinavia. " Skriveleif i første setning, huff og huff 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 "Denne helgen kan du stikke av med en med en lekker produktpakke fra Jensen Scandinavia. " Skriveleif i første setning, huff og huff Betyr det at jeg får en konkurrent mindre slik at mine vinner sjanser øker ? Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 har ikke brukt for dette i det hele tatt. og den docking-greia er jo totalt ubrukelig Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Betyr det at jeg får en konkurrent mindre slik at mine vinner sjanser øker ? Med min latterlig dårlige vinnerlykke vil jeg si at du har enda større vinnersjanse. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Med min latterlig dårlige vinnerlykke vil jeg si at du har enda større vinnersjanse. Jeg har deltatt i konkurranser siden jeg ble med her for over tolv år siden, og har fortsatt ikke vunnet en fis Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg har deltatt i konkurranser siden jeg ble med her for over tolv år siden, og har fortsatt ikke vunnet en fis Du kan få en gratis av meg, men du må dekke fraktkostnadene! Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 DENNE gangen vinner jeg! Det er jeg sikker på! Akkurat som alle de andre gangene jeg ikke har vunnet! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Du kan få en gratis av meg, men du må dekke fraktkostnadene! Bare husk å legg den på is (som Øystein Sunde synger), så den holder seg - særlig viktig ved evt. sending! Minner meg om en gang på jobben: det var en som spurte seriøst om han kunne få med seg en bøtte trykkluft hjem... Jeg skjønte ikke engang hva som er premien her (og da har jeg nok ikke bruk det), så denne står jeg nok over. Endret 27. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå