Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg MS symptomer?

Anbefalte innlegg

For noen år siden så utviklet jeg smerter i lysken og testikkelområdet. Jeg har flere smerteanfall i uken. Det som har blitt diagnostisert er nevropati og jeg tar nobligan retard 200mg for å stanse smertene.

I den siste tiden så har jeg utviklet smerter i nye områder, bla ned i venstre fot slik at jeg har kordinasjonsproblemer. I tillegg så har synet mitt blitt dårligere. Jeg har alltid hatt ett perfekt syn.

Jeg frykter at dette er MS symptomer og frykter at nervesystemet mitt sakte men sikkert holder på å bryte sammen. Jeg har også hørt at om man har nevropati så kan man utvikle ms med tiden.

Hva tenker dere? Bør jeg kontakte lege og be om en utredning? Er det noen med MS som kjenner seg igjen? Anonym poster: e826b53f69e7a6bcc6a97b00f43342dd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller du bare er hypokonder.

Visst du har så seriøse problemer gå til legen.

ikke sløs tiden på en side som aldri har løst noe innen helse.

Visst du ikke har tendeser for og lage smerter som panikkanfall, så må du gå til legen, måten du beskriver det på så er det helt sykisk og pysisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...