ATWindsor Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Synes bare det er så utrolig rart at andre ikke ser det samme som meg, men ok hver sin smak. Hvis du liker tynne damer som skriker hver gang de ser en edderkopp, vær så god. Tror vi kan lande på en konklusjon at muskler er som svære pupper eller romper, noen liker, noen liker ikke. Verre er det ikke. Du synes det er rart at andre har annen smak enn deg? VIrker ikke helt å passe til konklusjonen din? Ellers skal jeg komme med litt info: man kan være tynn uten å skrike hver gang man ser en edderkopp. Til konklusjonen: no shit. AtW 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Synest mangen jenter med mye muskler seg nokså maskuline ut. Synest det rett og slett ser ekkelt ut. 1 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Du synes det er rart at andre har annen smak enn deg? VIrker ikke helt å passe til konklusjonen din? Ellers skal jeg komme med litt info: man kan være tynn uten å skrike hver gang man ser en edderkopp. Til konklusjonen: no shit. AtW hva skal jeg si. Trodde det var noe galt med andre folk til å begynne med og prøver å finne ut av det. så fant jeg ut, hey de har bare en annen preferanse enn meg. Jeg liker aldri svære rumper eller pupper og noen synes det er rart. Kanskje hadde jeg ganske trangt syn på dere andre som ikke likte de damene. Synest mangen jenter med mye muskler seg nokså maskuline ut. Synest det rett og slett ser ekkelt ut. derfor tok jeg med de bildene. det er forskjell mellom mye muskler og de på bildene eller? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 hva skal jeg si. Trodde det var noe galt med andre folk til å begynne med og prøver å finne ut av det. så fant jeg ut, hey de har bare en annen preferanse enn meg. Jeg liker aldri svære rumper eller pupper og noen synes det er rart. Kanskje hadde jeg ganske trangt syn på dere andre som ikke likte de damene. derfor tok jeg med de bildene. det er forskjell mellom mye muskler og de på bildene eller? litt usikker på hva du mente, men alle under "Disse er derimot er selv jeg litt skepsis til, er det noen som faller for disse??" hadde alt for mye muskler, og noen av dem som var oppenfor. Ho som var på "linje" 2 til høgre var passelig, og ho nedenfor + noen av de andre Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Damn Var ho eg tenkte på ^^ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hun er hvertfall ikke spesielt sterk, sammenlignet med en gjennomtrent mann. Hun ser litt overdimensjonert ut fordi hun er liten og kompakt bygd. Kvinners fysikk vil alltid være begrenset til at de nettopp er kvinner Og egentlig er det nok også bare ansiktet som faller i smak. Se for deg henne med litt tynnere, mykere, men faste bein, armer, mage etc. Hun hadde sett mye bedre ut da. 170kg knebøy er svakt ja Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jenter som trener ser ofte fantastisk ut ja, men som med gutter. Alt med måte. Jeg vil heller ha litt former enn ekstremt definerte muskler. Damer skal tross alt se ut som damer. "Hvordan damer/menn ser ut" og "hva som er feminint/maskulint" er i beste fall ekstremt variabelt: du finner mange menn som er naturlig mindre og spinklere enn den gjennomsnittlige kvinne, og du finner mange kvinner som er naturlig større og kraftigere enn den gjennomsnittlige mann. "Kvinner skal ikke være store og sterke, de skal være små og feminine" er en samfunnsnorm, og det samme gjelder "muskler = maskulint". Jeg kan godt argumentere for at selv kvinner med mye muskler ser helt feminine ut for meg: jeg ser de helhetlige formene istedenfor på hver enkelt kroppsdel for seg selv. Det finnes kvinner jeg vil hevde ser maskuline ut, men da er det helt andre ting enn muskelmassen jeg ser på. Kvinne med feminint muskuløse legger, lår og rumpe: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 "Kvinner skal ikke være store og sterke, de skal være små og feminine" er en samfunnsnormNei, det er en individuell preferanse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Nei, det er en individuell preferanse. Individuelle preferanser er sterkt påvirket av samfunnsnormer. AtW 2 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tydeligvis dette TS egentlig er ute etter, men han er skeptisk til og ha sin egen mening, uten å få den godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå