Gå til innhold

[Løst] Noen med Riks-TV og dekoder/boks fra Sagem?

Anbefalte innlegg

Noe har gått galt (hadde bilde tidligere), så nå går boksen i en evig loop, slik: "8888" lyser i displayet -> "init" -> "- - - -" og rød lampe -> dødt -> ny runde.

Har denne linken å forholde meg til.

Har prøvd å trykke på det jeg tror er menyknappen på fjernkontrollen, men knappene er så slitte at det er vanskelig å se hva det står på dem. Trykka på knappen nederst og helt til høyre. Det hjalp ikke. Er på HDMI-modus på TV'en når jeg prøver dette, der jeg hadde bildet tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville forsøkt med en ny strømforsyning. Enten om du har en annen en selv du kan prøve med eller å ta den med til forhandleren, så er du kanskje heldig at de har en som passer. Endel bokser med ulike feil som får nytt giv med ny strømforsyning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en sånn dekoder somikke brukes lengre.

Den var fryktelig ustabil med den originale strømforsyningen, men den var såvidt brukbar hvis du godtar reboots og at oppløsningen endrer seg hele tiden.

Jeg fikk ny strømforsyning gratis på Elkjøp da jeg nevnte problemet for en servicemedarbeider.

Men det er nå et par år siden.

Dekoderen ble mye bedre med ny strømforsyning.

De feilene du beskriver er ikke nødvendigvis de samme feilene som min hadde...

Kanskje det er mer enn bare strømforsyningen som er ødelagt?

Du kan få min gamle om du betaler portoen. Jeg har både den gamle og den nye strømforsyningen.

Jeg bruker den ikke lengre fordi jeg har kjøpt flatskjerm med innebygget cam-modul. Jeg ble lei av å bruke to fjernkontroller.

Det følger med fjernkontroll som nesten ikke er slitt. Da slipper du for fremtiden å lure på hvilken som er Menu-tasten :-)

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...