Madridista1212 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 På mandag ble katten borte og nå ikveld så jeg den i et "hull" i nabofjøsen. den dukket fram nå, så jeg gikk bort dit. så mjauet den bare å gikk litt fram også gikk den inn igjen. den virket glad for å se meg men det var så vidt den turte å gå derifra. virket litt skremt. har hørt rever på kveldene, trur dere den har blitt skremt av den ? den har enda ikke kommet hjem, den sitter der enda. vurderte å gå bort med mat til den, men tenkte det bare blir en uvane ? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Den er nok redd og usikker, ja. Ta med katten hjem å gi den mat og kos. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 var der nettopp, får den altså ikke med hjem. den var skikkelig koseste når jeg var der, men når jeg gikk litt unna å puset på den så gjemte den seg igjen. merkelig skal ta å legge mat litt unna så den ser det, kanskje den kommer da Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 veit ikke hvordan jeg skal få den vekk fra den hula den gjemmer seg i... la litt mat 5 meter unna så bærte jeg han dit å det var vanskelig så spiste han litt så seg rundt overalt å sprang tilbake Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hunnkatt? Jeg tenker kattunger...?!? Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Bær han hjem? Få tak i et bur så blir det kanskje lettere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Ta han med til veterinæren. Det kan hende at pus er skadet. Min ble borte en dag, og så fant noen pusen min etter en måned utsultet og skadet og så leverte den til kattehuset (Pga tatovering i øret, dette betyr at pus har en eier og en chip i nakken). Hun hadde mest sannsynlig blitt påkjørt av en bil og så gjemt seg bort fra alt og alle og turte heller ikke komme hjem fordi hun var skadet (I ''vill tilstand'' så er det å vise svakhet veldig farlig og derfor kan de ville gjemme seg hvis de ikke klarer å skjule smerten). Endret 25. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 så ikke sånn ut, men skal ringe dyrlegen idag. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvis dette er en hannkatt som ikke er kasterert, kan det være en hunkatt på gården, som har løpetid. Og da kommer han ikke, før løpetiden er over. Eller så vandrer han videre, til neste hunnkatt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 den er kastrert. den er hos dyrlegen nå og hadde forstoppelse så nå er den fin igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå