Complexity Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Hei! Nå er ikke jeg den som bryr meg mest om hvordan jeg ser ut, men: Når jeg ikke har dusjet på 2-3 dager, så ser håret mitt veldig bra ut.. Problemet er jo at jeg helst vil dusje etter 2 dager, å da blir håret tørt igjen og står alle veier. Har _mye_ hår, og det krøller seg.. Med untak av at jeg ikke dusjer på noen dager, da ser det veldig bra ut Noen tips til noe å ha i håret for å gjøre det "skittent"? Har prøvd mye rart men det har egentlig ingen effekt på mitt hår uansett.. mvh. Complexity edit: når jeg sier mye hår, så mener jeg ikke langt da jeg klipper meg gjevnlig.. Men jeg har veldig tykt hår. Endret 24. mai 2013 av Complexity Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Kjenner meg veldig igjen i den der. Har akkurat samme type hår. Jeg har slått meg til ro med å kun bruke sjampo 2-3 ganger i uka, men det finnes sikkert noe smart. Hva med å stikke bort til en frisørsalong og spørre om de har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Hmm, å droppe sjampo er jo noe man kunne ha prøvd.. Bare man ikke føler seg skitten igjenn da Takker for tips Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 "No poo"-kuren, som går ut på at du ikke bruker sjampo eller andre hårprodukter mens du dusjer. I de første månedene vil håret bli veldig fettete, men så vil det bli blankt, naturlig og frisk etter et par måneder. Målet ditt er jo å forbli i denne "fettete"-perioden, og da kan du begynne å bruke sjampoo når håret ditt begynner å bli friskt, og deretter fortsette med "no poo"-kuren til håret blir fettete igjen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Hmm, får se om jeg tester ut dette. Har en del flass, å håper isåfall at det ikke forverrer det.. Finnes det en mild hår sjampo jeg kan bruke som ikke gjør håret knusktørt? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Hmm, får se om jeg tester ut dette. Har en del flass, å håper isåfall at det ikke forverrer det.. Finnes det en mild hår sjampo jeg kan bruke som ikke gjør håret knusktørt? Du flasser nok mindre om du kutter ut sjampo. Sjampo er ofte det som forårsaker flass. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 ^ Han har rett. Men i den perioden du ikke bruker sjampoo vil flassingen være ekstrem, men det vil gå over etter hvert. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Bruker slik Head'n shoulders da alt annet gir meg hvite skuldre bare jeg snur på hodet Men skal teste litt med å ikke bruke sjampo. Takker for tips Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg bruker svært lite shampoo, og sliter med at håret blir stygt etter at jeg har brukt det. Det hjelper for meg å bruke en slags no poo der jeg kun vasker håret hvis det er fullt av drit. Shampoo er oppskrytt! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Bruker slik Head'n shoulders da alt annet gir meg hvite skuldre bare jeg snur på hodet Men skal teste litt med å ikke bruke sjampo. Takker for tips Slet også med flass før. Head and sholders hjalp delvis, men det var først når jeg gikk til innkjøp av skikkelig Redken shampoo beregnet for sår hudebunn at problemet ble borte permanent. Sverger heretter til skikkelig shampoo. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Smør fuktighetskrem i håret. Det finnes helt sikkert egne kremer for hår, men alt funker. Dette er vanlig prosedyre for de med tørre afrokrøller. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Billigeste måten jeg kommer på, er Define voks.. Bokstavelig talt fett på boks. Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Billigeste måten jeg kommer på, er Define voks.. Bokstavelig talt fett på boks. Ja, ihvertfall den blå boksen! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Takker for tips, skal teste ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå